Friday, May 17, 2024


xrpl-wallet-xumm-boosts-xrp-payment-with-apple-pay-integration

زمان مطالعه: < 1 دقیقهکیف پول محبوب ریپل، Xumm، از طریق ادغام پروتکل پرداخت Topper ارائه‌شده توسط تیم آپ هولد (Uphold)، از دسترسی گسترده به سرویس‌های اپل پی و گوگل پی رونمایی کرد.

طبق گزارش‌ها، این کیف پول با ادغام Topper اکنون به کاربران شبکه XRP Ledger اجازه می‌دهد تا با استفاده از کارت‌های اعتباری و نقدی و از طریق سرویس‌های اپل پی و گوگل پی، نسبت به خرید ارز دیجیتال اقدام کنند.

سهولت استفاده از پروتکل Topper آپ هولد همچنین موانع فنی دسترسی به سرویس‌های آن‌رمپ (خرید مستقیم رمزارز با استفاده از ارز فیات) را برای اعضای جامعه XRP از بین می‌برد. یکی دیگر از مزایای Topper، طراحی آن مطابق با مقررات است.

یکی از اهداف اصلی کیف پول Xumm، این است که شکاف بین کاربران اکوسیستم ریپل را با اکوسیستم مالی گسترده‌تر پر کند. لازم به ذکر است که عملکردهای کیف پول Xumm بسیار فراتر از حواله بوده و به عنوان یک فروشگاه چندمنظوره برای تعاملات حیاتی با وب ۳ برای اعضای اکوسیستم ریپل هم عمل می‌کند.

این کیف پول در تلاش برای تبدیل شدن به یک مرکز دسترسی به اکثر سرویس‌های تسویه حساب مالی در جهان، در روزهای گذشته از ادغام عملکرد کارت‌های شبکه مسترکارت هم خبر داده بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته دسترسی کاربران ریپل به سرویس‌های پرداخت اپل و گوگل فراهم شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#دسترسی #کاربران #ریپل #به #سرویسهای #پرداخت #اپل #گوگل #فراهم #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply