Friday, May 17, 2024



درحالی که اکثر آلت کوین‌ها از رالی صعودی فاصله گرفته‌اند و برخی به اصلاح قیمتی مشغول هستند، اما صحبت درباره احتمال شروع آلت سیزن همچنان یک بحث داغ در بین جامعه ارزهای دیجیتال است. با توجه به عقب‌نشینی نسبی آلت کوین‌ها در هفته گذشته، آیا این آخرین فرصت خرید پیش از شروع آلت سیزن است؟

به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، رالی صعودی اخیر ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال را به بالاترین سطح ۱۸ ماهه به مقدار ۱.۵ تریلیون دلار رساند و همین مساله باعث شد تا بار دیگر تحلیلگران گمانه‌زنی‌های متفاوتی را نسبت به آینده بازار مطرح کنند. بسیاری از ناظران و فعالان دنیای کریپتو بر این باورند که با شروع آلت سیزن هنوز فاصله داریم. 

آلت کوین‌ها در حال حاضر در یک عقب‌نشینی نسبی به سر می‌برند و ممکن است پیش از شروع آلت سیزن فرصت مناسبی را برای ورود به بازار مهیا کنند. جاکوب کنفیلد (Jacob Canfield) از تریدرهای شناخته شده در توضیح وضعیت فعلی گفت که اکنون زمان شروع آلت سیزن نیست. او به کاهش جزئی دامیننس بیت کوین اشاره کرد و آن را برای شروع آلت سیزن ناکافی دانست. 

جاکوب کنفیلد گفت:
آلت سیزن واقعی زمانی شروع می‌شود که دامیننس بیت کوین سقوط کند.

news-altcoin-season-buying-opportunity
دامیننس بیت کوین

بر اساس داده‌های تریدینگ ویو (Tradingview) دامیننس بیت کوین در حال حاضر حدود ۵۲.۸ درصد است و در این ماه با افزایش قیمت آلت کوین‌ها کاهش جزئی داشته است. با این وجود زمانی که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال را منهای نمودار بیت کوین در نظر می‌گیریم، به این مساله پی می‌بریم که شاید شروع آلت سیزن نزدیک باشد. در اوایل این ماه، BeInCrypto گزارش داد که بازار آلت کوین‌ها در شرف خروج از منطقه انباشت است. علاوه بر این، یک شاخص تکنیکال که به ندرت برای آلت کوین‌ها دیده می‌شود، در بازه زمانی ماهانه قابل مشاهده بود. الگوی تقاطع طلایی (golden cross) که به عنوان یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می‌شود، از ادامه رشد آلت کوین‌ها خبر می‌دهد. 

news-altcoin-season-buying-opportunity
ارزش کل منهای بیت کوین

مورو (Muro) دیگر تحلیلگر دنیای کریپتو معتقد است که اصلاحات بیشتری، مخصوصا برای قیمت اتریوم وجود خواهد داشت.‌ او گفت که در چند هفته گذشته، آلت کوین‌ها به خوبی رشد کردند، اما در حال حاضر با مقاومت‌های سختی در کوتاه مدت مواجه هستند. او افزود که با این حال، خبر خوب این است که حمایت نزدیک است و به نظر می‌رسد یک رالی صعودی پس از کمی اصلاح قریب الوقوع خواهد بود. Jelle از فعالان بازار نیز می‌گوید آلت کوین‌ها اکنون در وضعیت خوبی هستند. 

برخی از تحلیلگران نیز بر این باورند که آلت سیزن اصلی بعد از هاوینگ ۲۰۲۴ بیت کوین رخ می‌دهد. به هر حال همه چیز به پادشاه کریپتو بستگی دارد. قیمت بیت کوین در شبانه روز گذشته در حدود ۳ درصد رشد کرده است و بالای ۳۸ هزار دلار معامله می‌شود.

    <div class="box warning  " style="width:100٪">
        <div class="box-inner-block">
            <span class="fa tie-shortcode-boxicon"></span>این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید. 
        </div>
    </div>

نوشته آیا این آخرین فرصت خرید پیش از شروع آلت سیزن است؟ اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#آیا #این #آخرین #فرصت #خرید #پیش #از #شروع #آلت #سیزن #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply