Saturday, May 18, 2024



پلتفرم معاملات غیرمتمرکز dYdX Chain به نقطه عطف قابل‌توجهی دست یافته و در روز گذشته از «مرحله بتا» به «پردازش کامل معاملات» رسیده است.

به گزارش والکس و به نقل از cryptoslate، شروع فعالیت dYdX Chain در پی رای‌گیری حاکمیتی dYdX کلید خورد که تمرکز این پلتفرم را بر تصمیم‌گیری غیرمتمرکز و توسعه جامعه محور نشان می‌دهد. بازارهای اصلی dYdX مانند BTC-USD ،ETH-USD ،SOL-USD و LINK-USD اکنون برای پردازش حداکثر ظرفیت معاملات در دسترس هستند.

با توجه به جزئیات ارائه شده در پست انجمن حاکمیت dYdX، این امر فرآیند مهاجرت dYdX Chain که با راه‌اندازی شبکه اصلی آن در ماه اکتبر آغاز شده بود را پیش می‌برد.

طبق این پست، فاز بتای dYdX Chain که از ۱۳ نوامبر آغاز شده، به عنوان یک دوره آزمایشی برای اطمینان از عملکرد یکنواخت معاملات کلید خورد. در این مرحله کارمزدهایی نیز به ولیدیتورها و استیک‌کنندگان تعلق می‌گرفت، اما هیچ پاداش معاملاتی فعال نشد. با ثباتی که این شبکه در فاز بتا از خود نشان داده، dYdX Chain با توجه به رای مثبت حاکمیت به مرحله پردازش کامل معاملات وارد می‌شود.

تغییرات تایید شده، ۵۴ میلیون توکن DYDX را به Rewards Treasury Vester به عنوان اعتبار ارائه می‌دهد تا پاداش‌های معاملاتی خود را تامین کند. همچنین ضریب پاداش اولیه روی ۰/۳۳ تنظیم می‌شود و این ضریب در ماه‌های بعد تا ۰/۶۶ و ۰/۹۰ افزایش پیدا می‌کند، که بر اساس پروپوزال DIP 29 با کاهش پاداش‌های موجود در شبکه اتریوم همخوانی دارد. این امر ممکن است انگیزه‌ای برای مهاجرت بیشتر فعالیت‌ها و دارایی‌ها به dYdX Chain باشد.

در نهایت، بیش از ۱۷۰ میلیون DYDX بر اساس موجودی باقیمانده از خزانه‌های اتریوم به Community Treasury Vester به عنوان اعتبار واریز شد.

از آنجا که dydx به عنوان رهبر بخش بازار مشتقه غیرمتمرکز، انتقال بنیادین پروتکل خود به یک لایه پایه را تکمیل می‌کند، جامعه کاربران نیز به استفاده از زنجیره اختصاصی dYdX تشویق می‌شوند. با این حال، هنوز مشخص نیست که فعالیت‌ها، کاربران و بازارها با چه سرعتی از اتریوم به زنجیره جدید dYdX مهاجرت می‌کنند و آیا این انتقال رخ خواهد داد یا خیر.

نتیجه رای‌گیری حاکمیت از شروع یک برنامه تشویقی راه‌اندازی ۶ ماهه، پیشنهاد شده توسط Chaos Labs نیز خبر می‌دهد. هدف از این برنامه افزایش حجم کاربران و رشد آنها در زنجیره dYdX، با توزیع‌ مشوق‌های خاصی مشروط به رای‌‌گیری جداگانه در زنجیره است.

پاداش معاملات در زنجیره dYdX اکنون فعال شده است

برنامه ارائه پاداش این شبکه به دلیل توزیع سریع توکن‌های DYDX، بلافاصله پس از هر معامله موفقیت‌آمیز، قابل توجه است. این همسویی مستقیم پاداش‌ها کاربر را به مشارکت فعال در معاملات تشویق می‌کند. برنامه تشویقی لانچ dYdX Chain، با تخصیص ۲۰ میلیون دلار به صورت توکن‌های DYDX، برای مشارکت بیشتر و ارائه پاداش به جامعه در جهت افزایش فعالیت‌های معاملاتی آنها در این پلتفرم طراحی شده است.

با وجود پیشرفت‌های فعلی، dYdX Chain به این نکته اشاره می‌کند که همچنان ثبات و امنیت پلتفرم خود را در اولویت قرار می‌دهد. این عناصر برای حفظ اعتماد و حصول اطمینان از عملکرد روان تمام فعالیت‌های معاملاتی بسیار مهم هستند. تاکید بر استیکینگ DYDX و ترغیب ولیدیتورها به تمرکززدایی توزیع استیک‌کنندگان در کنار تامین امنیت این پلتفرم، انعطاف‌پذیری کلی زنجیره را تقویت می‌کند.

همچنین گفته شده که dYdX Chain برنامه‌هایی برای اضافه کردن بازارهای بیشتر و ارائه بروزرسانی‌های منظم به جامعه خود با تعهد به شفافیت دارد.

نوشته زنجیره جدید dYdX با ۲۰ میلیون دلار پاداش معامله راه‌اندازی شد اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#زنجیره #جدید #dYdX #با #۲۰ #میلیون #دلار #پاداش #معامله #راهاندازی #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply