Monday, May 13, 2024


ثبت رکوردی جدید توسط گروک؛ رالی افزایشی GROK همچنان ادامه دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقهگروک (GROK)، یکی از چندین توکن الهام گرفته ‌شده از ربات هوش مصنوعی ایجادشده توسط ایلان ماسک، رکورد تاریخی جدیدی را به ثبت رساند.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته به ۰٫۰۲۹ دلار افزایش یافت که رکورد قیمتی جدیدی برای آن محسوب می‌شود. اگر چه در زمان نگارش این خبر، قیمت گروک کمی عقب‌نشینی کرده و به ۰٫۰۲۶ دلار رسیده است، اما در بازه زمانی روزانه، همچنان یک رشد قابل‌توجه ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد. به این ترتیب، رشد قیمتی این رمزارز در یک هفته گذشته نیز، به بیش از ۲۲۰ درصد افزایش یافته است.
ثبت رکوردی جدید توسط گروک؛ رالی افزایشی GROK همچنان ادامه دارد؟همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، رشد قیمتی این ارز دیجیتال پس از اطلاعیه اخیر ایلان ماسک، مبنی بر عرضه ربات هوش مصنوعی آن برای همه کاربران پریمیوم X (توییتر سابق) از تاریخ ۲۶ نوامبر تا ۲ دسامبر، آغاز شد.
البته توجه به این نکته بسیار مهم است که توکن GROK و سایر ارزهای دیجیتال با نام مشابه، به پروژه هوش مصنوعی ایلان ماسک وابسته نیستند.

کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. همان‌طور که بارها در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده، قیمت این نوع رمزارزها به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ثبت رکوردی جدید توسط گروک؛ رالی افزایشی GROK همچنان ادامه دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#ثبت #رکوردی #جدید #توسط #گروک #رالی #افزایشی #GROK #همچنان #ادامه #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply