Wednesday, May 15, 2024


آغاز همکاری شیبا اینو با تیم فوتبال سری آ ایتالیا!

زمان مطالعه: < 1 دقیقهمیم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) که در جامعه ارزهای دیجیتال اغلب به عنوان قاتل دوج کوین (DOGE) شناخته می‌شود، بار دیگر به دلیل افزایش قابل‌توجه نرخ توکن‌سوزی خود مورد توجه قرار گرفته است. با وجود افزایش ۱۰۶۵۳ درصدی نرخ توکن‌سوزی شیبا و سوزاندن ۲۹۷.۵۷ میلیون توکن SHIB در ۲۴ ساعت گذشته، این میم کوین شاهد کاهش قیمت خود بوده است.

بر خلاف باور عموم که معتقد هستند افزایش توکن‌‌سوزی نهایتاً منجر به کمبود یک دارایی و در نتیجه، باعث افزایش قیمت آن می‌شود، در مورد شیبا اینو به نظر می‌رسد که این موضوع صدق نمی‌کند؛ زیرا با افزایش نرخ توکن‌سوزی، قیمت این میم کوین شاهد کاهش ۲.۷۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته بوده و به ۰.۰۰۰۰۰۸۰۸ دلار رسیده است. با این حال، حجم معاملات آن در ۲۴ ساعته گذشته با افزایش ۶۳.۲۴ درصدی به ۲۰۸.۲۷ میلیون دلار رسیده است.
در همین حال، انجمن شیبا اینو از همکاری خود با ناپولی، یک باشگاه فوتبال ایتالیایی خبر داده که می‌تواند ارزش این میم کوین را به طور مثبت تحت تاثیر قرار دهد. ناظران بازار نیز با توجه به افزایش اخیر نرخ توکن‌سوزی، افزایش احتمالی قیمت شیبا در آینده نزدیک را پیش‌بینی می‌کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته آغاز همکاری شیبا اینو با تیم فوتبال سری آ ایتالیا! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#آغاز #همکاری #شیبا #اینو #با #تیم #فوتبال #سری #ایتالیا

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply