Sunday, May 19, 2024


آیا رویدادهای اقتصاد کلان این هفته تأثیری بر بازار کریپتو خواهند داشت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقهنشریه اقتصاد کلان The Kobeissi Letter رویدادهای اقتصادی کلیدی ایالات متحده را برای هفته آغازشده از ۲۷ نوامبر فهرست کرده است. این رویدادها شامل انتشار داده‌های مربوط به تورم و سخنرانی رئیس فدرال رزرو است.
دوشنبه شاهد انتشار داده‌های جدید فروش خانه هستیم که انتظار می‌رود نسبت به ماه قبل اندکی کاهش یابد.
روز سه‌شنبه داده‌های ماهانه شاخص اعتماد مصرف‌کننده منتشر خواهد شد که شاخصی برای ارزیابی کل فعالیت اقتصادی است.
علاوه بر این، سه رئیس فدرال رزرو -کریستوفر والر، میشل بومن، و مایکل بار- در روز سه‌شنبه، ۲۸ نوامبر سخنرانی خواهند کرد. این سخنرانی‌ها موضوعاتی در مورد سیاست پولی و اقتصاد را پوشش می‌دهد. با این حال، انتظار نمی‌رود که آنها حاوی اموری باشند که بازار را حرکت بدهند.
در روز چهارشنبه شاهد انتشار داده‌های تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم خواهیم بود. با این حال، انتظار می‌رود که این میزان نسبت به سه ماهه قبل بدون تغییر باقی بماند.

داده‌های تورم PCE (هزینه‌های مصرف شخصی) هم روز پنجشنبه منتشر خواهند شد. پیش‌بینی می‌شود که این میزان نسبت به ماه قبل اندکی کاهش یابد که القای دیگری از بهبود اقتصادی است.
اطلاعات تولید ISM نیز در روز جمعه منتشر خواهد شد و جروم پاول، رئیس فدرال رزرو هم در روز جمعه، ۱ دسامبر، سخنرانی خواهد کرد.
به طور کلی، پیش‌بینی‌ها برای بازارها و احساسات اقتصادی که در چند سال گذشته سرکوب شده است، صعودی است.
بعید است که هر یک از رویدادهای تقویم اقتصادی این هفته باعث تحرکات بزرگ در بازارهای دیجیتال شود. با این حال، احساسات سرمایه‌گذاران در حال تقویت است که ممکن است منجر به توجه بیشتر به دارایی‌های پرخطر مانند ارزهای دیجیتال شود.
ارزش کل بازار رمزارزها در آخر هفته به بالاترین سطح خود از اوایل ماه مه ۲۰۲۲ رسید. این رقم اخیرا به ۱.۵ تریلیون دلار رسید، اما در جلسه معاملاتی روز دوشنبه آسیا به میزان اندکی کاهش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته آیا رویدادهای اقتصاد کلان این هفته تأثیری بر بازار کریپتو خواهند داشت؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#آیا #رویدادهای #اقتصاد #کلان #این #هفته #تأثیری #بر #بازار #کریپتو #خواهند #داشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply