Tuesday, May 21, 2024



بعد از یک رالی صعودی کوتاه مدت در بازار ارزهای دیجیتال، اکنون فرصت خوبی است تا به شناسایی آلت‌کوین‌هایی بپردازیم که در سال ۲۰۲۴ احتمالا بازدهی قابل‌توجهی را به ثبت می‌رسانند. در این مطلب ۳ رمزارزی را بررسی می‌کنیم که به اعتقاد کارشناسان پتانسیل بالایی برای جهش قیمت دارند. 

به گزارش والکس و به نقل از finbold، بازار کریپتو به طور کامل از رکود فرسایشی ماه‌های گذشته خارج شده است و آلت کوین‌ها دو هفته طلایی را سپری کردند. سولانا، اوالانچ و متیک رمزارزهایی بودند که صعود فوق‌العاده‌ای را تجربه کردند. اما آیا رشد این ارزها در سال ۲۰۲۴ نیز ادامه خواهد داشت؟

سولانا بدون توقف در مسیر رشد حرکت می‌کند

قیمت سولانا در ۳۰ روز اخیر ۹۲ درصد، در ۶۰ روز اخیر ۱۸۳ درصد و در یک سال گذشته ۳۷۴ درصد رشد کرده است. علی‌رغم این صعود خیره‌کننده، سولانا هنوز ۷۸ درصد پایین‌تر از سقف تاریخی خود معامله می‌شود. آبان ۱۴۰۰ قیمت سولانا ۲۶۰ دلار بود و اکنون در آبان ۱۴۰۲ قیمت این رمزارز در حدود ۵۶ دلار است.

کارشناسان معتقدند با توجه به احساسات صعودی که بر بازار حاکم است، سولانا پتانسیل رسیدن به سقف تاریخی خود را دارد. قیمت سولانا در روزهای گذشته برای اولین‌بار از می ۲۰۲۲ به ۶۰ هم رسید. در میان این رشد مداوم، سولانا به رتبه ششم در ارزش بازار صعود کرده است که فشار خرید روی این رمزارز را تایید می‌کند. 

سولانا به شکل باورنکردنی در برابر فشار نزولی ناشی از فروش مستمر دارایی‌های صرافی ورشکسته FTX و تریدرهایی که فقط به دنبال کسب سود کوتاه مدت هستند مقاومت کرده است. با توجه به قدرت‌نمایی گاوهای سولانا و توسعه این رمزارز، ناظران استدلال می‌کنند که باید منتظر عملکرد مثبت آن در آینده باشیم.

اوالانچ چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای دارد

قیمت اوالانچ (AVAX) در ۱۴ روز اخیر ۵۹ درصد و در ۶۰ روز گذشته ۱۳۲ درصد رشد کرده و حالا در حدود ۲۰ دلار معامله می‌شود. این رقم ۸۵ درصد پایین‌تر از سقف تاریخی اوالانچ است. اوالانچ در آبان ۱۴۰۰ در حدود ۱۴۶ دلار ارزش داشت. 

توان عملیاتی چشم‌گیر پلتفرم اوالانچ و ویژگی‌های امنیتی قدرتمند آن، باعث شده است تا اوالانچ به سرعت به عنوان یک بازیگر مهم در بخش امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) تبدیل شود. ادامه رشد و توسعه این پلتفرم می‌تواند باعث رشد قیمت این رمزارز در آینده شود. 

در هفته گذشته، اوالانچ شاهد افزایش قیمت ۲۳.۶۸ درصدی بود. این حرکت صعودی همزمان با اعلام جی‌پی مورگان، برای همکاری مشترک بین بخش بلاک چین Onyx و Apollo Global برای معرفی یک اثبات مفهومی با بهره‌گیری از پلتفرم اوالانچ بود. این ابتکار با ماموریت آوا لبز برای ارائه ابزارهای توکن‌سازی دارایی‌های همسو است و برای تحقق چنین موضوعی از سرعت، مقیاس‌پذیری و سفارشی‌سازی اوالانچ استفاده خواهد شد. چنین همکاری‌هایی می تواند به طور بالقوه باعث رشد قیمت اوالانچ شود. 

متیک به رالی صعودی ادامه می‌دهد

متیک در یک ماه گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش قیمت را ثبت کرده است و اکنون در حدود ۰.۸ دلار معامله می‌شود. قیمت متیک در دی ۱۴۰۰ به ۲.۹۲ دلار هم رسیده بود اما حالا حتی بعد از صعودهای خیره‌کننده، باز هم ۷۲ درصد پایین‌تر از سقف تاریخی خود قرار دارد. 

متیک یا پالیگان خود را به عنوان یک راه حل عملی برای پرداختن به هزینه‌های بالای تراکنش‌ها در سایر بلاکچین‌ها معرفی کرده است. پالیگان به عنوان یک پلتفرم مقیاس‌پذیری لایه ۲ شناخته شده و قدرت پردازش‌ سریع تراکنش‌ها را دارد. در ۱۵ نوامبر، سیستم اثبات سهام (PoS) پالیگان ۶.۱۷ میلیون تراکنش را پردازش کرد که بالاترین حجم تراکنش روزانه را از اکتبر ۲۰۲۱ نشان می‌دهد. این عملکرد نشان‌دهنده احساسات مثبت درباره توکن و افزایش خوش‌بینی سرمایه‌گذاران است.

در پایان لازم است ضمن زیر نظر داشتن این ۳ رمزارز به این نکته توجه کنیم که هیچوقت در هیچ بازاری نمی‌توان با قطعیت آینده را پیش‌بینی کرد.

    <div class="box warning  " style="width:100٪">
        <div class="box-inner-block">
            <span class="fa tie-shortcode-boxicon"></span>این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید. 
        </div>
    </div>

نوشته منتظر انفجار قیمت کدام آلت کوین‌ها باشیم؟ بررسی رمزارزهایی با پتانسیل رشد سریع اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#منتظر #انفجار #قیمت #کدام #آلت #کوینها #باشیم #بررسی #رمزارزهایی #با #پتانسیل #رشد #سریع

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply