Tuesday, May 21, 2024



با تقویت احساسات صعودی، تقاضا برای خرید بیت کوین افزایش یافته و این رمزارز در شبانه روز گذشته رشدی ۰.۷۵ درصدی را تجربه کرده است. در این مطلب به بررسی بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت اخیر می‌پردازیم.

به گزارش والکس، بیت کوین با تلاش گاوها جایگاه خود را در بالای ۳۷ هزار دلار حفظ کرده و اکنون در حدود ۳۷۴۵۰ دلار معامله می‌شود. برخی تحلیلگران به فاصله یک ماه مانده تا کریسمس معتقدند که بیت کوین می‌تواند تا قبل از پایان سال جاری میلادی مقاومت مهم ۴۰ هزار دلاری را آزمایش کند.

با ادامه رشد ارزش بازار بیت کوین و حفظ فشار خرید شاید این پیش‌بینی چندان بعید نباشد. شاخص ترس و طمع بیت کوین مانند روزهای گذشته روی عدد ۷۴ و طمع شدید قرار گرفته است.

سقوط اکثر آلت کوین ها در ۲۴ ساعت اخیر

قیمت اتریوم همچنان در بالای ۲ هزار دلار معامله می‌شود و این رمزارز در ۲۴ ساعت اخیر تقریبا در یک وضعیت خنثی قرار داشته است. 

قیمت سولانا که در یک ماه گذشته بیش از ۸۷ درصد رشد کرده بود، دیروز وارد فاز نزولی شد و در ۲۴ ساعت اخیر در حدود ۷.۲۲ درصد کاهش یافت. قیمت دوج کوین نیز دیروز ۴ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد. دوج کوین در ۱۴ روز اخیر عملکردی خوبی را از خود نشان نداده است.

دیروز متیک و چین لینک نیز در حدود ۵ درصد کاهش یافتند. قیمت متیک در یک هفته اخیر بیش از ۱۰ درصد سقوط کرده است. قیمت اوالانچ (AVAX) نیز برخلاف روند صعودی هفته گذشته، دیروز ۸ درصد کاهش یافت. شیبا ۳ درصد، کسپا ۱۱ درصد و ریپل نیز ۱.۵ درصد اصلاح قیمت را تجربه کردند.

اما دیروز سلستیا (TIA) با بیش از ۱۴ درصد کاهش، بیشترین سقوط قیمت در بازار ارزهای دیجیتال را به نام خود ثبت کرد. پپه، میم‌کوین محبوب ایرانی‌ها نیز دیروز در ادامه عملکرد ضعیف خود ۹ درصد دیگر کاهش یافت. قیمت فانتوم که در یک ماه گذشته ۵۳ درصد رشد کرده بود، روز گذشته در حدود ۷.۵ درصد کاهش یافت. 

پرسودترین آلت کوین ها در ۲۴ ساعت اخیر

قیمت پنکیک سواپ دیروز با ۹ درصد افزایش قیمت، پرسودترین رمزارز بازار کریپتو بود. پنکیک سواپ در ۳۰ روز اخیر بیش از ۱۳۸ درصد رشد کرده است. پنکیک سواپ به تازگی از پلتفرم مخصوص بازی خود رونمایی کرده است.

ایپ کوین(APE) نیز با ۷.۴ درصد رشد، دومین رمزارز برتر بازار در ۲۴ ساعت اخیر بود. این رمزارز در یک ماه گذشته ۳۰ درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده است. قیمت ایپ کوین اکنون ۹۴ درصد پایین‌تر از اوج تاریخی خود قرار دارد و در حدود ۱.۴۸ دلار معامله می‌شود. اردیبهشت ۱۴۰۱ قیمت این رمزارز تا حدود ۲۷ دلار نیز افزایش یافته بود.

با نگاهی کلی به بازار ارزهای دیجیتال متوجه می‌شویم که اکثر آلت کوین‌ها از رالی صعودی هفته‌های اخیر فاصله گرفته‌اند. به نظر شما در روزهای آینده بازار در جهت بازیابی خود حرکت می‌کند یا شاهد اصلاحاتی عمیق‌تر خواهیم بود؟

    <div class="box warning  " style="width:100٪">
        <div class="box-inner-block">
            <span class="fa tie-shortcode-boxicon"></span>این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید. 
        </div>
    </div>

نوشته صعود بیت کوین و سقوط اکثر آلت کوین ها؛ BTC تا پیش از ۲۰۲۴ به ۴۰ هزار دلار می‌رسد؟ اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#صعود #بیت #کوین #سقوط #اکثر #آلت #کوین #ها #بررسی #بازار #کریپتو #در #آبان

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply