Tuesday, May 14, 2024


هک یک پلتفرم معاملاتی رمزارزی دیگر؛ ۲۶ میلیون دلار از دست رفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقهکرونوس ریسرچ (Kronos Research)، یک شرکت معاملات کریپتویی مستقر در تایپه، نقض امنیتی را که منجر به هک ۲۶ میلیون دلاری آن شده، تأیید کرد. این حادثه به طور موقت فعالیت‌های تجاری در صرافی وو نتورک (Woo Network) را هم که یک پلتفرم معاملاتی مهم در بازار ارزهای دیجیتال است، متوقف کرد.
در ۱۹ نوامبر، کرونوس ریسرچ به طور عمومی این هک را فاش کرد. پس از تأیید نقض امنیتی، این شرکت با تأکید بر اینکه تحقیقات در حال انجام است، تمام عملیات تجاری را برای رسیدگی به این نقض متوقف کرد.
کرونوس ریسرچ به سهامداران از وضعیت پایدار خود، با وجود ضررهای قابل‌توجه اطمینان داد. این تیم همچنین متعهد شد که تمام زیان‌ها را بدون تأثیر بر شرکا پوشش دهد.
اگرچه کرونوس ریسرچ جزئیات مربوط به هک را منتشر نکرد، اما بازرس رمزارز ZachXBT، انتقال ۱۲۸۰۰ اتریوم به ارزش ۲۵ میلیون دلار را به پنج آدرس جدید مرتبط با این حادثه فاش کرد.

کرونوس تعهد خود را به بازیابی خدمات برای صرافی‌های رمزارزی و پروژه‌های توکنی که پشتیبانی می‌کند، ابراز کرد. این سازمان افزود که این، اولین تعلیق معاملات آن از سال ۲۰۱۸ است و هدف آن، بهبودی سریع است.
این نقض امنیتی، صرافی وو نتورک را نیز تحت تأثیر قرار داد؛ یک پلتفرم معاملاتی که به شدت به کرونوس ریسرچ به عنوان ارائه‌دهنده نقدینگی، وابسته است.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن WOO، متعلق به صرافی وو نتورک نیز به دنبال انتشار این خبر، تقریباً ۶ درصد کاهش یافت.
این هک همچنان در دست بررسی است و کرونوس ریسرچ و وو نتورک با پشتکار تلاش می‌کنند تا ثبات عملیاتی کامل را بازگردانند و در عین حال، ایمنی کاربران و حفاظت از دارایی آنها را تضمین کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته هک یک پلتفرم معاملاتی رمزارزی دیگر؛ ۲۶ میلیون دلار از دست رفت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#هک #یک #پلتفرم #معاملاتی #رمزارزی #دیگر #۲۶ #میلیون #دلار #از #دست #رفت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply