Tuesday, May 14, 2024



اصولاً قیمت یک دارایی غیرقابل پیش‌بینی است، اما یک مدل خاص در سال ۲۰۱۹ توانسته بود سقف قیمت بیت کوین برای سال ۲۰۲۱ را به درستی در بالای ۶۰ هزار دلار پیش‌بینی کند. همین مدل اکنون به سقفی در نزدیکی ۷۳۲ هزار دلار اشاره می‌کند. آیا این تخمین واقع‌بینانه‌ای از قیمت بیت کوین است یا یک امید واهی؟ در این مطلب نگاه دقیق‌تری به این مدل می‌اندازیم و داده‌های آن را بررسی می‌کنیم.

به گزارش والکس و به نقل از bitcoinist، در سال ۲۰۱۹، یکی از پرکاربردترین مدل‌ها برای پیش‌بینی قیمت‌ بیت‌ کوین در آینده، مدل سهام به جریان (S2F) از تحلیلگری به نام پلن بی (Plan B) بود که از آن زمان اعتبار خود را از دست داده است. اما تقریباً در همان زمان، گرگ سیپولارو (Greg Cipolaro) تلاش کرد تا مدل S2F را اصلاح کند و اتفاقاً به نتایج بسیار دقیقی هم دست یافت.

در حالی که پیش‌بینی قیمت بیت کوین به بالای ۱۰۰ هزار دلار یا بیشتر از آن در طرح پلن بی درست از آب در نیامد، اما مدل سیپولارو توانسته بود سقفی را در نزدیکی ۶۰ هزار دلار ترسیم کند.

این مدل بر اساس اهداف قیمتی کاهش عرضه پس از هاوینگ بیت کوین کار می‌کند. با این حال، آنچه که مدل سیپولارو برای هاوینگ بعدی پیش‌بینی می‌کند، از آنچه پس از هاوینگ ۲۰۲۰ رخ داد مهم‌تر است.

مدل s2f

آیا بیت کوین پس از هاوینگ سال ۲۰۲۴ به ۷۳۲ هزار دلار می‌رسد؟

چنین پیش‌بینی که مدل سیپولارو انجام داده می‌تواند موضوع مهمی باشد، اما برخی ممکن است آن را به شانس نسبت دهند. با این حال، اگر این مدل به طور مداوم عملکرد خوبی داشته باشد، احتمالاً یعنی او چیز مهمی را کشف کرده است.

به خصوص زمانی که هدف بعدی پیش‌بینی این مدل ۷۳۲ هزار دلار باشد. این هدف بسیار بالاتر از تخمین‌های موجود است که بین ۱۰۰ هزار تا ۲۰۰ هزار دلار را برای بیت کوین در نظر گرفته‌اند.

این امر به معنی افزایش قیمت تقریباً ۱۸۰۰ درصدی بیت کوین نسبت به سطوح فعلی خود است. از نرخ کف ۳۸۰۰ دلاری بیت کوین در پنجشنبه سیاه تا سقف ۶۸ هزار دلاری آن در سال ۲۰۲۱ تقریباً ۱۶۰۰ درصد است، بنابراین چنین اعدادی برای پادشاه ارزهای دیجیتال خارج از تصور نیست.

بیت کوین تنها در سال ۲۰۱۷ بیش از ۲ هزار درصد افزایش قیمت داشت. تا به امروز، بیت کوین ۱۴۰ درصد نسبت به کف خود در سال ۲۰۲۲ رشد داشته است. شما چه فکر می‌کنید؟ آیا بیت کوین می‌تواند ۱۸۰۰ درصد دیگر رشد کند و به سقف این مدل برسد؟

    <div class="box warning  aligncenter" style="width:100٪">
        <div class="box-inner-block">
            <span class="fa tie-shortcode-boxicon"></span>این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید. 
        </div>
    </div>

نوشته مدلی که سقف ۶۰ هزار دلاری بیت کوین را پیش‌بینی کرده بود، اکنون به ۷۳۲ هزار دلار اشاره دارد اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#مدلی #که #سقف #۶۰ #هزار #دلاری #بیت #کوین #را #پیشبینی #کرده #بود #اکنون #به #۷۳۲ #هزار #دلار #اشاره #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply