Thursday, May 16, 2024



قیمت بیت کوین در هفته‌ای که گذشت تقریبا در یک وضعیت خنثی بود و گاوها و خرس‌ها هیچکدام تمایلی به قدرت نمایی نداشتتد. با این حال، ارزش بازار بیت کوین همچنان در بالای ۷۰۰ میلیارد دلار باقی ماند که نشان می‌دهد در هفت روز گذشته علی‌رغم عدم رشد چشمگیر قیمت، در هیچ روزی بیت کوین شاهد فشار فروش نبوده است. در این مطلب به مرور وضعیت بازار کریپتو در ۲۴ ساعت اخیر می‌پردازیم.

به گزارش والکس، با اعلام خبر پیروزی خاویر مایلی (Javier Milei) در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین، کندل هفتگی قیمت بیت کوین مقاومت ۳۷ هزار دلاری را شکست و شاهد نوسانات صعودی بود. خاویر مایلی که طرفدار بیت کوین است، می‌خواهد اقتصاد از هم فروپاشیده و درهم شکسته آرژانتین را سر و سامان دهد. او که اعتقادی به شانه کردن موهایش ندارد، قبلا اعلام کرده بود که فروش اعضای بدن برای کسب درآمد باید قانونی اعلام شود. مایلی وعده داده با آزاد کردن آرژانتینی‌ها از شر سیاست‌های پولی بانک مرکزی این کشور، کاری می‌کند که هر فرد معمار سرنوشت خود باشد. به هر حال، او که به گرمایش زمین اعتقادی ندارد در ساعات اخیر باعث گرم شدن بازار بیت کوین شده است.

شاخص ترس و طمع بیت کوین با رشد در شبانه‌روز گذشته، روی عدد ۷۴ و طمع شدید ایستاده است و قیمت اکنون در حدود ۳۷۲۱۳ دلار معامله می‌شود.

کدام آلت کوین ها بهترین عملکرد را در ۲۴ ساعت اخیر داشته‌اند؟

باز هم گاوهای اتریوم قیمت این رمزارز را به بالای مقاومت روانی و مهم ۲ هزار دلار رساندند. قیمت اتریوم در شبانه روز گذشته بیش از ۲.۲ درصد رشد را ثبت کرده است.

قیمت سولانا، ریپل، دوج کوین، کاردانو و متیک دیروز بین ۱.۵ تا ۲.۵ درصد رشد کردند اما قیمت چین لینک در شبانه روز گذشته بیش از ۶.۷ درصد افزایش یافته است که یک صعود قابل توجه است. چین لینک در ۶۰ روز اخیر بیش از ۱۲۰ درصد رشد قیمت را تجربه کرده است. 

دیروز اوالانچ (AVAX) نیز عملکرد خوبی  داشت و قیمت آن بیش از ۶.۴ درصد رشد کرد. قیمت اوالانچ در ۳۰ روز اخیر بیش از ۱۴۰ درصد رشد کرده است.

پپه میم‌کوین محبوب ایرانی‌ها نیز روز گذشته روند صعودی را در پیش گرفت و ۷.۵ درصد افزایش قیمت را ثبت کرد. قیمت پپه در یک ماه اخیر بیش از ۸۶ درصد رشد کرده است. 

اما سینتتیکس (SNX) در ۲۴ ساعت اخیر بیشترین رشد را در بین ۱۰۰ رمزارز برتر به نام خود ثبت کرده است. قیمت سینتتیکس دیروز بیش از ۲۱ درصد افزایش یافته است. قیمت این رمزارز در دو هفته اخیر ۴۴ درصد و در یک ماه اخیر ۸۳ درصد رشد کرده است. قیمت نیر پروتکل (NEAR) نیز که در ماه گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرده بود، با ادامه روند صعود خود در شبانه روز گذشته نیز مجدد ۱۲ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد.

اما قیمت رندر (RNDR) و سلستیا (TIA) هر دو با حدود ۶.۵ درصد سقوط در ۲۴ ساعت اخیر، بدترین عملکرد را در بین ۱۰۰ رمزارز برتر بازار کریپتو به نام خود ثبت کردند. این دو رمزارز این هفته در ادامه روند صعودی ماه گذشته، سودهای قابل توجهی را به خریداران خود هدیه داده بودند.

با نگاهی کلی به بازار ارزهای دیجیتال، متوجه می‌شویم که اکثر رمزارزها به تبعیت از بیت کوین لباس سبز بر تن کرده‌اند. با تقویت احساسات صعودی آیا باید منتظر یک جهش قیمت دیگر باشیم؟

نوشته با پامپ قیمت بیت کوین، کندل هفتگی آن بالای ۳۷ هزار دلار بسته شد؛ دلیل رشد BTC چیست؟ اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#با #پامپ #قیمت #بیت #کوین #کندل #هفتگی #آن #بالای #۳۷ #هزار #دلار #بسته #شد #دلیل #رشد #BTC #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply