Tuesday, May 14, 2024


صعود بیت ‌کوین با انتشار نتایج انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین!

زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس گزارش‌های منتشرشده، خاویر مایلی (Javier Milei)، به عنوان رییس‌جمهور جدید آرژانتین انتخاب شده است. این خبر باعث خوشحالی جامعه کریپتو شده؛ زیرا مایلی طرفدار بیت کوین و مخالف بانک‌های مرکزی است.
نتایج موقت حاکی از آنند که مایلی نزدیک به ۵۶ درصد آرا را در اختیار داشته، در حالی که رقیب او، سرجیو ماسا (Sergio Massa)، ۴۴ درصد آرا را به دست آورده است. طبق گزارش‌ها، تقریبا ۹۰ درصد آرا شمارش شده و ماسا هم این نتایج را پذیرفته است.
مایلی پیش‌تر در اظهارات خود گفته بود که، بانک مرکزی یک کلاهبرداری است، مکانیزمی که به وسیله آن سیاستمداران با مالیات تورمی مردم را فریب می‌دهند. به عقیده او، بیت کوین نشان‌دهنده «بازگشت پول به سازنده اصلی آن، یعنی بخش خصوصی» است.

به دنبال انتشار خبر پیروزی مایلی، مایکل سیلور، رییس اجرایی شرکت مایکرواستراتژی و یکی از طرفداران بیت کوین، به او تبریک گفت.
مکس کایزر، یکی دیگر از طرفداران بزرگ بیت کوین نیز خواستار ملاقاتی بین مایلی و نایب بوکله، رییس‌جمهور السالوادور درباره بیت‌ کوین شده است.
در این میان، لازم به ذکر است که تورم در آرژانتین در حال حاضر ۱۴۲٫۷ درصد بوده و قیمت بیت کوین در بالاترین سطح خود در برابر پزو آرژانتین قرار دارد.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که به دنبال انتشار خبر پیروزی مایلی در انتخابات، قیمت بیت کوین شروع به افزایش کرد. در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در محدوده قیمتی ۳۷،۱۰۰ دلار معامله می‌شود که ۱٫۵ درصد نسبت به روز گذشته رشد دارد. حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال نیز بیش از ۲۲ درصد افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته صعود بیت ‌کوین با انتشار نتایج انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#صعود #بیت #کوین #با #انتشار #نتایج #انتخابات #ریاست #جمهوری #آرژانتین

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply