Friday, May 17, 2024


سوددهی اکسی اینفینیتی به اوج ۲۰ ماهه رسید! گیم‌فای دوباره بازمی‌گردد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقهبا کاهش علاقه سرمایه‌گذاران به بخش گیم‌فای (GameFi- ترکیب بازی و دیفای) در اوایل ماه سپتامبر، قیمت ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی (AXS) هم به پایین‌ترین سطح دو ساله خود در ۴٫۲ دلار سقوط کرده بود. با این حال، شاخص‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که اکوسیستم اکسی اینفینیتی اکنون سیگنال‌های سبز رنگی را برای بازگشت قریب‌الوقوع به نمایش می‌گذارد.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت AXS در ۱۰ روز گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته و به ۵٫۸۵ دلار رسیده است. بررسی دقیق‌تر داده‌ها نشان می‌دهد که این روند را نمی‌توان صرفاً هم‌راستا با بازار صعودی اخیر رمزارزها توصیف کرد.

شاخص‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که اکوسیستم اکسی اینفینیتی از هفته‌ها قبل، جریان ثابتی از گیمرهای فعال را به خود جذب کرده است. در واقع، تعداد آدرس‌های فعال روزانه در این شبکه از اواسط ماه اکتبر در حال افزایش بوده است.

به گزارش شرکت CryptoQuant، اکسی اینفینیتی در ۱۵ اکتبر، ۱۷۳ آدرس فعال ثبت کرد. اما از آن زمان، تعداد کیف پول‌های فعال به طور مداوم افزایش یافته و در ۲۹ اکتبر، به اوج ۱۰۰ روزه خود در ۴۸۴ آدرس رسیده است.

تعداد آدرس‌های فعال و قیمت AXS.
تعداد آدرس‌های فعال و قیمت AXS.

هنگامی که یک شبکه بلاکچین شاهد افزایش تعداد آدرس‌های فعال خود باشد، اغلب یک سیگنال صعودی است. قابل ذکر است، آخرین باری که AXS تا ۴۸۴ آدرس فعال را جذب کرد، ۲۱ جولای بود، زمانی که این ارز دیجیتال بسیار بیشتر از ۶ دلار ارزش داشت. این موضوع نشان می‌دهد که فعالیت فعلی در شبکه، پتانسیل افزایش قیمت تا ۶ دلار را دارد.

افزایش سود گیمرهای اکسی اینفینیتی به اوج ۲۰ ماهه!

مانند بسیاری از پروژه‌های گیم‌فای، اکسی اینفینیتی یک توکن جداگانه به نام Smooth Love Potion (SLP) هم دارد که برای معامله دارایی‌های درون بازی در بین گیمرها استفاده می‌شود. در تأیید بیشتر اینکه بخش گیم‌فای در حال بازگشت است، باید گفت سودی که به دارندگان توکن‌های SLP تعلق می‌گیرد، به طور قابل‌توجهی از افزایش اخیر قیمت AXS فراتر رفته است.

بر اساس نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV-30)، سود محقق‌نشده دارندگانی که SLP را در ۳۰ روز گذشته خریداری کرده‌اند، به ۵۳ درصد رسیده که بالاترین رقم از فوریه سال ۲۰۲۲ است.

نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی توکن SLP.
نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی توکن SLP.

این موضوع نشان می‌دهد که گیمرها ترجیح می‌دهند دارایی‌های خود را هولد کنند تا آن که سود خود را برداشت نمایند.

به طور خلاصه، رشد قیمت AXS و سود گیمرها یک شاخص حیاتی است که بازگشت گیم‌فای را نشان می‌دهد.

پیش‌بینی قیمت اکسی اینفینیتی

به گفته تحلیلگران، فعالیت فعلی در شبکه این پتانسیل را دارد که مقاومت ۷ دلاری را به چالش بکشد. اگر کاربران در طول رالی AXS، با نزدیک شدن به ۷ دلار شروع به فروش کنند، این کار می‌تواند باعث عقب‌نشینی فوری آن شود. اما اگر گیمرها همچنان به هولد کردن ادامه دهند، قیمت AXS می‌تواند برای اولین بار از مارس ۲۰۲۳ به ۱۰ دلار برسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سوددهی اکسی اینفینیتی به اوج ۲۰ ماهه رسید! گیم‌فای دوباره بازمی‌گردد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#سوددهی #اکسی #اینفینیتی #به #اوج #۲۰ #ماهه #رسید #گیمفای #دوباره #بازمیگردد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply