Friday, May 17, 2024


تحلیلگر معروف از رشد قریب‌الوقوع یونی سواپ خبر می‌دهد!

زمان مطالعه: 2 دقیقهعلی مارتینز، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، معتقد است که یونی سواپ (UNI)، ممکن است در آستانه تغییر روند باشد. از نظر وی به دلیل اینکه تعداد قابل توجهی از دارندگان UNI در ضرر هستند، می‌توان نتیجه‌گیری کرد که فشار فروش ممکن است کاهش یابد. در حال حاضر، UNI ناحیه حمایتی قوی در محدوده ۴ دلار ایجاد کرده که منجر به ایجاد خوش‌بینی در میان دارندگان این ارز دیجیتال شده است.
تحلیلگر معروف از رشد قریب‌الوقوع یونی سواپ خبر می‌دهد!مارتینز همچنین به افزایش قابل‌توجه معاملات UNI که احتمالاً از سوی سرمایه‌گذاران نهادی شکل گرفته، اشاره می‌کند که احتمال یک بریک آوت قریب‌الوقوع را افزایش می‌دهد. در حال حاضر، UNI با قیمت ۴.۱۶ دلار معامله می‌شود و در حال حفظ حمایت اصلی خود در ۴ دلار است.
با این حال، برای بریک اوت صعودی باید دو ناحیه عرضه بسیار مهم از سر راه برداشته شود. مانع اول ۴.۲۳ دلار است که ۷۰۰۰ آدرس مجموعاً ۱۴.۲۴ میلیون توکن UNI را در خود جای داده‌اند، در حالی که مانع دوم ۴.۴۵ دلار است که در آن، ۲۰۰۰ آدرس ۱۰.۲۸ میلیون توکن UNI را جمع آوری کرده‌اند.
تحلیلگر معروف از رشد قریب‌الوقوع یونی سواپ خبر می‌دهد!شاخص قدرت نسبی (RSI) حاکی از امکان اصلاح ۸ درصدی UNI و رسیدن قیمت به ۳.۷۰ دلار، در صورت از دست دادن حمایت ۴.۰۲ دلاری، است. افزایش فشار فروش می‌تواند منجر به کاهش قابل توجه ۱۷ درصدی شود و قیمت UNI را به ۳.۳۵ دلار کاهش دهد.
در مقابل و در سناریوی صعودی، در صورتی که قیمت بالای ناحیه ۴.۳۸ دلار بسته شود، می‌توان انتظار رشد ۱۵ درصدی و رسیدن قیمت به ۵.۰۴ دلار را داشت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیلگر معروف از رشد قریب‌الوقوع یونی سواپ خبر می‌دهد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#تحلیلگر #معروف #از #رشد #قریبالوقوع #یونی #سواپ #خبر #میدهد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply