Friday, May 17, 2024


ledger-launches-recover-service-despite-previous-criticisms

زمان مطالعه: 2 دقیقهلجر (Ledger)، سازنده کیف پول‌های سخت‌افزاری ارز دیجیتال، از راه‌اندازی ویژگی جدید خود به نام Ledger Recover خبر داده که به کاربران اجازه می‌دهد از عبارات بازیابی خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.

طبق گزارش‌ها، این ویژگی جدید در حال حاضر در کیف پول لجر نانو ایکس در دسترس است و انتظار می‌رود به زودی به سایر دستگاه‌های لجر نیز اضافه شود.

همان‌طور که پیش‌تر هم توسط رمزارز نیوز گزارش شده بود، معرفی اولیه این ویژگی با مخالفت شدید جامعه کریپتو مواجه شد و حال پس از راه‌اندازی رسمی نیز، این سرویس مورد استقبال کاربران قرار نگرفته است.

به گفته تیم لجر، این قابلیت برای کاربرانی طراحی شده که می‌خواهند در صورت گم شدن عبارت بازیابی خود یا زمانی که نمی‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند، یک لایه امنیتی پیشرفته داشته باشند.

برای این منظور، Ledger Recover کلیدهای خصوصی کاربران را رمزگذاری کرده و به سه قسمت تقسیم می‌کند. این قطعات پس از آن به سرور سه شرکت مستقل لجر، کوین کاور (Coincover) و اسکروتِک (EscrowTech)، ارسال می‌شوند.

طبق گزارش‌ها، استفاده از این سرویس در ماه اول برای کاربران رایگان است، اما پس از آن، آنها باید ماهانه ۹٫۹۹ یورو برای دسترسی به این ویژگی پرداخت کنند.

برای این منظور، مشتریان همچنین باید یک مدرک شناسایی معتبر و سلفی برای تأیید هویت خود ارائه دهند.

به گفته پاسکال گوتیه، مدیرعامل لجر، با این ویژگی جدید، کاربران دیگر مجبور نیستند عبارات اولیه خود را به خاطر بسپارند. با این حال، راه‌اندازی Ledger Recover با انتقادات زیادی از سوی جامعه کرپیتو مواجه شده است.

آنها معتقدند که این ویژگی سرمایه‌های مشتریان را در معرض خطر قرار می‌دهد. برخی از آنها حتی از اینکه این شرکت علی‌رغم مخالفت‌های قبلی، این سرویس را راه‌اندازی کرده، شگفت‌زده شده‌اند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته انتقاد گسترده جامعه کریپتو به ویژگی جدید کیف پول لجر؛ کلید خصوصی کاربران در خطر است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#انتقاد #گسترده #جامعه #کریپتو #به #ویژگی #جدید #کیف #پول #لجر #کلید #خصوصی #کاربران #در #خطر #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply