Monday, May 13, 2024


dogecoin-shiba-inu-jump-9-as-crypto-traders-take-riskier-bets

زمان مطالعه: 2 دقیقهدوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، دو میم کوین برتر و محبوب بازار، در هفته گذشته عملکرد ضعیفی در مقایسه با دیگر رمزارزهای بازار داشتند.

با این حال، در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این دو ارز دیجیتال نزدیک به ۱۰ درصد افزایش یافته و عملکرد بسیار بهتری را نسبت به رمزارزهای بزرگ بازار، از خود به نمایش گذاشته‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که معامله‌گران در حال انجام سرمایه‌گذاری‌های ریسک‌پذیرتری هستند.

اگرچه هیچ کاتالیزور فوری برای رمزارزهای SHIB و DOGE وجود نداشت، اما قیمت این دو میم کوین پس از آن به طور ناگهانی افزایش یافت که شبکه X (توییتر سابق)، از قابلیت تماس ویدیویی برای کاربران پریمیوم رونمایی کرد.

در این میان، لازم به ذکر است که برخی از معامله‌گران مدت‌هاست که انتظار دارند شبکه X، دوج کوین را به عنوان یک گزینه پرداخت اضافه کند. ایلان ماسک، مالک X، اغلب از دوج کوین به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال مورد علاقه خود یاد می‌کند.

داده‌‌های بازار نشان می‌دهند که همزمان با افزایش قیمت دوج کوین و شیبا، مجموع حجم معاملات این دو میم کوین نیز به ۱٫۲ میلیارد دلار افزایش یافته که نسبت به ۳۵۰ میلیون دلار معاملات ثبت‌شده در روز دوشنبه، افزایش قابل‌توجهی دارد.

در همین حال، بهره بازار معاملات آتی DOGE و SHIB نیز بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری‌های بزرگ‌تر توسط معامله‌گرانی است که انتظار نوسانات بیشتری در روزهای آینده دارند.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، علی مارتینز، تحلیلگر محبوب نیز، با استناد به وضعیت اندیکاتور TD Sequential پیش‌بینی کرده که دوج کوین و شیبا اینو برای یک روند صعودی بزرگ آماده می‌شوند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پیشتازی دوج کوین و شیبا اینو در جمع ۲۰ رمزارز برتر بازار! فصل میم کوین‌ها آغاز شد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#پیشتازی #دوج #کوین #شیبا #اینو #در #جمع #۲۰ #رمزارز #برتر #بازار #فصل #میم #کوینها #آغاز #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply