Tuesday, May 14, 2024


gold-losing-holdings-to-bitcoin-ahead-of-etf-launch-bloombergs-strategis

زمان مطالعه: 2 دقیقهمایک مک‌گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد بلومبرگ، در توییت جدید خود اظهار داشته که طلا و ETFهای مرتبط با آن، اخیراً شاهد کاهش شدید ذخایر خود بوده‌اند.

این کارشناس در ادامه دیدگاه خود را در مورد اینکه چرا برتری بیت کوین نسبت به طلا در سطح بالایی قرار دارد، به اشتراک گذاشت و تأکید کرد که در درازمدت، این ارز دیجیتال پیشرو احتمالاً «جایگزین شمش طلا» خواهد شد.

البته، وی در ادامه همچنین اظهار داشت که بلومبرگ چشم‌انداز مثبت خود را در مورد صعودی بودن طلا، حتی در مواجهه با رکود اقتصادی ایالات متحده، حفظ کرده است.

شایان ذکر است که بیت کوین و طلا اغلب در جهت مخالف هم حرکت می‌کنند. اگرچه هدف متداول تبدیل بیت کوین به ابزار ذخیره‌ ارزش قابل مقایسه با طلای دیجیتال، هنوز دور از دسترس است، اما این امر بر نرخ پذیرش این دارایی کریپتویی در چند هفته گذشته تأثیری نداشته است.

در اوایل این ماه، درست زمانی که طلا به پایین‌ترین سطح دو ماهه خود سقوط کرد، بیت کوین سطوح قیمتی جدیدی را ثبت نمود.

در واقع، طلا به جای اینکه به عنوان پناهگاهی برای سرمایه‌گذاران در بحبوحه بحران مالی جهانی باقی بماند، تا حدی کاهش یافت و از سطح حمایت بحرانی خود در ۱۸۸۰ دلار به ازای هر اونس عبور کرد.

با افزایش انتظارات برای تأیید ETF اسپات بیت کوین، کارشناسان صنعت مانند مایک نووگراتز، آنتونی اسکاراموچی و رابرت کیوساکی، بر این باورند که بیت کوین برای رشد قابل‌توجهی آماده می‌شود.

در همین راستا، رابرت کیوساکی این احتمال را مطرح می‌کند که در صورت تأیید ETF اسپات بیت کوین توسط SEC، قیمت این ارز دیجیتال به ۱۳۵۰۰۰ دلار خواهد رسید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته کارشناس بلومبرگ: طلا به بیت کوین می‌بازد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#کارشناس #بلومبرگ #طلا #به #بیت #کوین #میبازد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply