Saturday, May 18, 2024


توکن بازی جدید بیگ تایم با رشد هزار درصدی خود همه را شگفت‌زده کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقهتوکن بازی تازه راه‌اندازی‌شده بیگ تایم (Big Time)، با نماد اختصاری BIGTIME، پس از لیست شدن در صرافی‌های بزرگ، جهان کریپتو را با رشد قیمتی هزار درصدی خود شگفت‌زده کرد.
بیگ تایم، یک بازی اکشن نقش‌آفرینی و چند نفره رایگان است که BIGTIME به عنوان توکن اصلی آن عمل می‌کند. این بازی پس از چندین سال توسعه، مسابقه‌های پیش از آغاز فصل خود را هفته گذشته آغاز کرد.

بر اساس داده‌های بازار، پس از راه‌اندازی، توکن BIGTIME شاهد افزایش سریع قیمت خود بود که از حدود ۰٫۰۲۹ دلار به بیش از ۰٫۳۴۱ دلار در روز پنج‌شنبه رسید (یک رشد بیش از هزار درصدی). این رشد چشمگیر، جذابیت توکن بیگ تایم را برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و بازی نشان می‌دهد. همچنین، افزایش قابل‌توجه ارزش این توکن را می‌توان به لیست شدن آن در صرافی‌های بزرگی همچون بایننس، کوین بیس و اوکی‌اکس (OKX)، نسبت داد.
در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن بیگ تایم کمی عقب‌نشینی کرده و به محدوده ۰٫۲۵ دلار رسیده است.
توکن بازی جدید بیگ تایم با رشد هزار درصدی خود همه را شگفت‌زده کرد!بر اساس اطلاعات منتشرشده در وبسایت رسمی بیگ تایم، مجموع عرضه توکن‌ BIGTIME به ۵ میلیارد محدود شده که بخش قابل‌توجهی از آن، توسط کاربرانی که بازی را انجام می‌دهند، تولید می‌شود.
با ادامه تکامل بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران به طور فزاینده‌ای به دنبال فرصت‌هایی فراتر از غول‌های شناخته‌شده مانند بیت کوین هستند. صعود سریع BIGTIME نشان می‌دهد که فضایی برای بازیکنان جدیدتر وجود دارد تا جایگاهی برای خود بسازند و توجه علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را به خود جلب کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته توکن بازی جدید بیگ تایم با رشد هزار درصدی خود همه را شگفت‌زده کرد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#توکن #بازی #جدید #بیگ #تایم #با #رشد #هزار #درصدی #خود #همه #را #شگفتزده #کرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply