Saturday, May 11, 2024



کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال نیازمند رصد دائمی این مارکت و کشف پروژه‌های مستعد رشد است. ما در این مقاله قصد داریم ارزهایی که احتمال رشدشان در بازه‌های یک ماهه بیش از سایر رقباست را بررسی کنیم. قبل از هر چیز لازم است متذکر شویم، این تحلیل‌ها صرفا جنبه آموزشی داشته و پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست. ارزهای دیجیتالی که در ادامه معرفی می‌شوند به واسطه داشتن اخبار مهم، عوامل بنیادی و تحلیل تکنیکالی مناسب در این لیست قرار گرفته‌اند. با آگاهی از این موارد به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید مهر ۱۴۰۲ می‌پردازیم.

اتریوم (ETH)

در آغاز معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید مهر ۱۴۰۲ به سراغ دومین ارز بزرگ بازار یعنی اتریوم می‌رویم. در تاریخ ۲ اکتبر خبری در رسانه‌های خبری ارزهای دیجیتال منتشر شد مبنی بر راه‌اندازی ۹ صندوق ETF فیوچرز اتر که متعلق به شرکت‌های ون‌اِک، بیت وایز، پروشرز، ول شرز، هشدکس و والکری می‌باشند. این اتفاق می‌تواند بر فراگیری معاملات صندوق‌ ETF اتریوم در بورس آمریکا تاثیر مستقیم بگذارد و به صورت موازی باعث افزایش محبوبیت این رمزارز شود. البته لازم به ذکر است هنوز پرونده درخواست ETF اتر شرکت‌های درکشن (Drexion)، راوند هیل (Roundhill) و گری اسکیل به‌روزرسانی نشده است و احتمالا این شرکت‌ها برای راه‌اندازی ETF اتر، تصمیم جدی ندارند. از آنجایی که راه‌اندازی صندوق‌های ETF ارزهای دیجیتال، رویدادی مثبت قلمداد می‌شود، می‌تواند بر روند قیمتی رمزارزها تاثیر مثبت بگذارد.

چارت آدرس های فعال روزانه اتریوم

علاوه بر اخبار مثبت پیرامون اتریوم، داده‌های آنچین نیز به نفع کوین اتر عمل کرده‌اند. برای نمونه به بررسی آدرس‌های فعال روزانه شبکه اتریوم می‌پردازیم. با مقایسه تعداد این آدرس‌ها در آغاز سال ۲۰۲۳ با حال حاضر می‌توانیم دید روشنی از رشد شبکه اتریوم داشته باشیم. تعداد این آدرس‌های فعال روزانه در آغاز سال ۲۰۲۳، ۲۸۲.۲۸ هزار آدرس بوده است که در حال حاضر این تعداد به ۳۷۸.۷۶ هزار آدرس رسیده است. به صورت تخمینی ۱۰۰ هزار آدرس به آدرس‌های فعال روزانه اضافه شده است که نشانه خوبی است.

در ادامه بررسی اتریوم به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید مهر ۱۴۰۲ به تحلیل تکنیکال این رمزارز خواهیم پرداخت.

چارت قیمت کوین اتر

کوین اتر در حال حاضر بین حمایت ۱۵۵۰ دلار و مقاومت ۱۷۰۰ دلار در حرکت است. در طی این ۴۷ روز که قیمت بین نقاط مقاومت و حمایت در حرکت است، دو بار مقاومت ۱۷۰۰ دلار را تست کرده که هر دو بار شکست خورده و به زیر مقاومت برگشته است. احتمال می‌رود با تداوم اخبار مثبت اتریوم و قدرت‌نمایی گاوهای بازار، قیمت ETH موفق به شکست این مقاومت شود. در صورت تصاحب بازار به دست خرس‌ها و افت قیمت، امکان ریزش تا حمایت ۱۵۵۰ دلار و بعد از ۱۴۰۰ دلار وجود دارد.

هدرا هش‌گراف (HBAR)

هدرا مانند یک زمین بازی برای توسعه‌دهندگان است. این شبکه توسعه قراردادهای هوشمند بر پایه سولیدیتی را فراهم کرده، امکان ضرب توکن و مدیریت آن را ممکن می‌سازد و از تکنولوژی پیشرفته هش‌گراف بجای بلاکچین استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این شبکه می‌توان به ظرفیت انجام تراکنش ۱۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه با کارمزد کمتر از ۵۰ سنت اشاره کرد. این شبکه برای تامین امنیت خود از استاندارد امنیتی CNSA Suite استفاده می‌کند که دولت ایالات متحده از آن برای تامین امنیت فایل‌های فوق سری خود بهره می‌برد.

در چند هفته اخیر اخبار خوبی برای کوین HBAR منتشر شده است که عبارتند از: توسعه یک بازار داوطلبانه اعتباری، همکاری با شرکت‌های بزرگی مانند FedNow، مسترکارت، برخی از بانک‌های بزرگ اروپایی و آمریکایی و شرکت‌های خودروسازی کیاموتورز و هیوندایی. لازم به ذکر است که همکاری هدرا با این برندهای بزرگ مطمئنا بر اعتبار این پروژه خواهد افزود و کاربران بیشتری جذب این پروژه خواهند شد.

در ادامه بررسی هدرا به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید مهر ۱۴۰۲ به تحلیل تکنیکال این رمزارز می‌پردازیم.

چارت قیمتی توکن HBAR

در حال حاضر بین حمایت ۰.۰۴۵ دلار و مقاومت ۰.۰۵۶ دلار در حال رنج زدن است. اگر گاوهای بازار بتوانند مقاومت ۰.۰۵۶ دلار را بشکنند، تارگت بعدی قیمت مقاومت ۰.۰۶۸ دلار خواهد بود. اما اگر گاوها شکست خورده و خرس‌ها بتوانند کنترل بازار را در دست بگیرند. قیمت بعد از شکست حمایت ۰.۰۴۵، تا حمایت ۰.۰۳۷ دلار هیچ پشتبانه‌ای ندارد. البته انتظار می‌رود، با بهبود شرایط بازار و وجود اخبار مثبت فراوان پیرامون کوین HBAR، این رمزارز ماه خوبی را پشت سر گذاشته و به اهداف قیمتی خود برسد.

آستار (ASTR)

آخرین مورد از لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید مهر ۱۴۰۲، توکن ASTR است. آستار از رمزارزهایی است که این ماه‌، آپدیت‌های بزرگی را پشت سر گذاشت. Astar به تازگی Astar 2.0 را معرفی کرد. به همین واسطه به بلاکچین اتریوم نیز گسترش یافته است. برای این کار از Polygon CDK (کیت توسعه زنجیره‌ای پالیگان) استفاده کرد. این پایگاه کد منبع باز امکان راه‌اندازی لایه دوهای مجهز به ZK را فراهم می‌کند. بنابراین انتظار می‌رود علاوه بر نقش مهم آستار در اکوسیستم پولکادات؛ بتواند به عنوان بستری برای راه‌اندازی لایه دوهای اتریوم نیز توسعه پیدا کند.

در ادامه خبرهای خوب پروژه آستار لازم است بدانید که این پروژه به واسطه کیت توسعه اختصاصی Dapp موسوم به Build2Earn، توانسته در بین کاربران و شرکت‌های ژاپنی و کره‌ای بسیار محبوبیت پیدا کند. رمزارز ASTR نیز به تازگی در صرافی‌های بزرگ Bithumb و Huobi لیست شده است. آستار در حال حاضر با شرکت‌های بزرگی مانند خودروسازی تویوتا و شرکت ملی راه آهن ژاپن همکاری نزدیک دارد.

چارت قیمتی توکن ASTR

در ادامه تحلیل ASTR به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید مهر ۱۴۰۲ به تحلیل تکنیکال این رمزارز می‌پردازیم. رمزارز ASTR در حال حاضر حمایت ۰.۰۴۷ دلار را شکسته و در حال نزول تا حمایت ۰.۰۴۱ دلار است. با توجه به مدت زمان زیادی که قیمت در بالای این حمایت قرار داشته و تست چندباره این حمایت، انتظار می‌رود قیمت واکنش مثبتی به قیمت ۰.۰۴۱ دلار نشان داده و بتواند از این منطقه رشد خود را شروع کند. در صورت پیروزی خرس‌های بازار و شکست این حمایت، قیمت تا هدف ۰.۰۳۶ دلار سقوط خواهد کرد. اما در صورت بازگشت قیمت و شکست مقاومت ۰.۰۴۷ دلار، قیمت تا مقاومت ۰.۰۵۵ دلار رشد خواهد کرد.

انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در مهر

در بین هزاران ارز دیجیتال قابل معامله در بازار کریپتو، ما این ماه برای انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید مهر ۱۴۰۲، به سراغ تحلیل اتریوم، هدرا و استار رفتیم. معیار تیم والکس برای انتخاب این ارزهای دیجیتال، به‌روزرسانی‌های مهم آینده و چارت تکنیکالی مناسب بوده است. از آنجایی که این رمزارزها برای نگه‌داری در بازه زمانی یک ماهه انتخاب شده‌اند، بر طبق استراتژی معاملاتی میان مدت مورد بررسی قرار گرفته‌اند. در پایان دوباره تاکید می‌کنیم، این مقاله به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه‌گذاری نمی‌باشد و فقط جنبه آموزشی دارد.

نوشته بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید (مهر ۱۴۰۲) اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#بهترین #ارزهای #دیجیتال #برای #خرید #مهر #۱۴۰۲

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply