Sunday, May 19, 2024



یک اکانت توییتری منتسب به ساتوشی ناکاموتو خالق بیت کوین با آی‌دی satoshi، بعد از ۵ سال مجدد فعال شده و با اظهارنظر درباره آینده پادشاه کریپتو، گمانه‌زنی‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال به وجود آورده است.

به گزارش والکس و به نقل cryptopotato، بنیان‌گذار یا بنیان‌گذاران بیت کوین حدود ۱۵ سال پیش برای اولین‌بار ضمن معرفی این رمزارز از وایت پیپر آن نیز رونمایی کرده و به بررسی چشم‌انداز بیت کوین پرداخته بودند. حالا پس از گذشت سال‌ها و همزمان با رشد پذیرش و افزایش مقبولیت بیت کوین، این اکانت توییتری ادعا می‌کند که چند ماه آینده را صرف بررسی مسائل مهمی خواهد کرد که در وایت پیپر اصلی وجود نداشته است. 

اکانت منتسب به ساتوشی ناکاموتو نوشت:
بیت کوین یک ماشین منطقی است. در ماه‌های بعد، جنبه‌های مختلفی را که به صراحت در وایت پیپر وجود نداشت بررسی خواهیم کرد. این جنبه‌ها شامل همه بخش‌های بیت کوین بوده و مهم هستند. برخی از این ایده‌ها در سال‌های اولیه مورد توجه قرار گرفت و الان زمان بررسی و نتیجه‌گیری از آن‌ها است. 

این توضیحات که با بازدید میلیونی جامعه کریپتو همراه بوده است مجدد این بحث قدیمی را بر سر زبان‌ها انداخته که واقعا ساتوشی ناکاموتو کیست؟ چرا فرد یا افرادی که سال‌ها در گمنامی بوده‌اند به یک‌باره بیانیه صادر می‌کنند و مهم‌تر از آن چرا هویت مخفی خود را به خطر می‌اندازند؟ از همان سال‌های ابتدایی رونق گرفتن بیت کوین بسیاری مدعی خلق این رمزارز بودند. آدام کوچران (Adam Cochran) یکی از نخستین افرادی است که این اکانت را جعلی خوانده و از کاربران خواسته است که به توییت‌های آن توجه نکنند. همچنین هشدارهایی در مورد کلیک کردن روی هر لینکی که این حساب کاربری ممکن است به اشتراک بگذارد نیز صادر شده است زیرا احتمال هک افراد وجود دارد. 

بسیاری از کاربران بر این باورند که ساتوشی ناکاموتوی واقعی ناشناس بودن خود را هرگز به خطر نمی‌اندازد. ساتوشی ناکاموتو یک شخصیت مرموز و ناشناس است که در سال ۲۰۰۸ با انتشار وایت پیپر بیت کوین انقلابی را به وجود آورد اما به تدریج از مشارکت‌های عمومی عقب نشینی کرد تا اینکه درنهایت در سال ۲۰۱۰ از تمام انجمن‌های آنلاین ناپدید شد و همین مساله به حدس و گمان در مورد هویت آن دامن زد.

کریگ رایت (Craig Wright) دانشمند استرالیایی یکی از افرادی است که ادعا می‌کند خالق بیت کوین است اما بسیاری نسبت به درستی آن شک دارند. جان ای. دیتون (John E. Deaton) می‌گوید که اگرچه کریگ رایت ممکن است در ارتباط با ناکاموتو اطلاعاتی داشته باشد اما قطعا او خالق بیت کوین نیست. گمانه‌زنی‌ها درباره رایت باعث شده است که برخی افراد این مساله را مطرح کنند که احتمالا اکانت توییتری ساتوشی ناکاموتو در اختیار کریگ رایت است و این یک حساب جعلی است. 

بحث درباره هویت ساتوشی، محتوای توییت‌های منتشر شده را به حاشیه برده است. این اکانت در توئیتی دیگر به هاوینگ ۲۰۲۴ نیز اشاره کرده است. 

اکانت ساتوشی در توییتر نوشت:
بیت کوین برای همه ایجاد شد. هاوینگ بعدی یک رویداد مهم برنامه‌ریزی شده است. زمانی که قرار است کارمزد تراکنش‌ها جایگزین یارانه استخراج شود. خیلی‌ها هستند که نمی‌خواهند شما حقیقت را بدانید. این‌طور نیست که بخواهند این اکانت را ساکت کنند. آنها می‌خواهند شما را ساکت کنند. سال ۲۰۲۴ سال اژدها است. 

هاوینگ سال آینده قطعا یک رویداد بسیار مهم برای بیت کوین است که در آن با کاهش عرضه بیت کوین و وجود تقاضا برای آن، قیمت احتمالا رشد خواهد کرد. موضوع مهم بعدی در مساله هاوینگ، نصف شدن پاداش ماینرها است که این اکانت نیز به آن اشاره می‌کند. افزایش پویایی بیت کوین در هر هاوینگ یک امر اجتناب‌ناپذیر است. واکنش‌ها به این دو توئیت منتشر شده در اکانت توییتری منتسب به ساتوشی ناکاموتو همچنان ادامه دارد و تحلیلگران در حال بررسی ابعاد این ماجرا هستند. نظر شما چیست؟ آیا واقعا ساتوشی در توییتر فعال است؟

نوشته حساب کاربری به نام ساتوشی ناکاموتو توییت زد؛ داستان چیست؟ اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#حساب #کاربری #به #نام #ساتوشی #ناکاموتو #توییت #زد #داستان #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply