Sunday, April 28, 2024


اخیراً اختلافاتی در تتر استیک شده JustLend و هولدینگ دارایی‌های صرافی هوبی (Huobi) مشاهده شده است.

به گزارش والکس و به نقل از cryptobriefing، آدام کوکران (Adam Cochran)، یکی از شرکای مدیریتی در شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Cinneamhain Ventures، تخمین زده که جاستین سان (Justin Sun)، بنیانگذار شبکه ترون در سال ۲۰۱۷ و کسی که بیشترین سهم را در صرافی کریپتویی هوبی در اختیار دارد، به مشتریان خود ۲/۴ میلیارد دلار بدهکار است، اما ممکن است سرمایه لازم را برای پوشش واریزی‌های آنها نداشته باشد.

با توجه به آمار و ارقام ارائه شده و داده‌های stUSDT و JustLend، حدس می‌زنم که جاستین حدود ۲/۴ میلیارد دلار به کاربران در اکوسیستم‌های هوبی و ترون بدهی دارد و این درحالی است که مشتریان هنوز به اصل قضیه پی نبرده‌اند.

نمی‌دانم چرا انتظار نتیجه‌ متفاوتی را از HTX داشتید.

با استناد به داده‌های دیفای لاما (DefiLlama)، HTX که پیش‌تر با نام هوبی شناخته می‌شد، ادعا می‌کند که ۲۰۰ میلیون دلار اتریوم دارد، اما وقتی رپد اتر (WETH) و اتریوم استیک شده را محاسبه می‌کنیم، این عدد تنها به ۱۲۰/۸ میلیون دلار می‌رسد.

این صرافی همچنین ادعا می‌کند که ۶۲۴ میلیون دلار دارایی در قالب استیبل کوین‌های بر پایه تتر دارد، اما کیف‌ پول‌های آن فقط حدود ۱۲۰ میلیون دلار را نشان می‌دهند.

حالا نکته‌ای که بیش از سایرین نگران‌کننده می‌شود این است که ۱۴/۷ درصد از موجودی‌های HTX به تتر استیک شده (stUSTD) که بحث آن این روزها بیش از پیش داغ شده مرتبط است. تتر استیک شده از طریق پلتفرم وام‌دهی مبتنی بر ترون جاستین سان یعنی JustLend ارائه می‌شود و بر بازدهی ۴/۲ درصدی از طریق بدهی‌های دولتی در کوتاه‌مدت متعهد شده است. با این حال، کوکران ادعا کرده که این سرمایه به جای خرید اوراق بهادار دولتی، به کیف‌ پول‌های کریپتویی جاستین سان، HTX یا بایننس هدایت می‌شوند.

طی هفته گذشته، فعالیت‌های سان به دلیل صدور ۸۱۵ میلیون دلار استیبل کوین جدید TrueUSD که اتفاقاً برای ضرب stUSDT و ایجاد دارایی در JustLend استفاده شده بود، زیر ذره‌بین قرار گرفت.

به گفته‌ بلومبرگ، مارکت کپ stUSDT در کمتر از سه ماه به بیش از ۱/۸ میلیارد دلار رسیده است.

جاناتان رایتر (Jonathan Reiter)، مدیرعامل شرکت تحلیل داده‌های آنچین ChainArgos گفت:

تا زمانی که هوبی اکثر دارایی‌های تتر خود را به stUSDT تبدیل می‌کند، سرنوشت این صرافی به طور جدایی‌ناپذیری به موفقیت پلتفرم stUSDT وابسته است.

در ماه مارس، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار و دستکاری بازار که شامل توکن‌های TRX و BTT هم می‌شد، از جاستین سان شکایت کرد.

نوشته جاستین سان ممکن است ۲/۴ میلیارد دلار به کاربران هوبی بدهکار باشد اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#جاستین #سان #ممکن #است #۲۴ #میلیارد #دلار #به #کاربران #هوبی #بدهکار #باشد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply