Saturday, May 18, 2024


چه می‌شود اگر ChatGPT بتواند توکن خود را منتشر کند؟ بسیار خب، توکن AstroPepeX (APX) به همین شکل ضرب شده و حالا در چندین صرافی غیرمتمرکز و متمرکز معامله می‌شود.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، یکی از توسعه‌دهندگان اتریوم موفق شده تا از ChatGPT به منظور انتشار توکن ERC-20 خود به نام AstroPepeX (APX) با مدل‌سازی داده‌های معاملاتی برترین توکن‌های معامله‌شده در یونی سواپ (Uniswap) استفاده کند.

CroissantETH، یکی از کاربران پلتفرم X (همان توییتر سابق) جزئیات چگونگی ادغام ChatGPT در یک برنامه سفارشی با استفاده از API شرکت OpenAI را ارائه داده است. آنها از این هوش مصنوعی خواسته‌اند تا توکن ERC-20 خود را با مارکت کپ تخمینی ۳/۵ میلیون دلار طراحی و منتشر کند.

داده‌های به دست آمده از Etherscan نشان می‌دهند که APX اکنون بیش از ۲۳۰۰ هولدر دارد و بیش از ۱۷،۷۰۰ تراکنش از زمان صدور این توکن در تاریخ ۲۰ سپتامبر انجام شده است.

چت جی پی تی

این توسعه‌دهنده توانسته پس ارائه داده‌های مربوط به ۱۰ هزار توکن برتر معامله‌ شده در یونی سواپ به ChatGPT، این هوش مصنوعی را مجاب به انتشار قراردادهای هوشمند در شبکه اتریوم کند.

در واقع، از ChatGPT خواسته می‌شود که یک توکن ERC-20 را با استفاده از استانداردهای Open Zeppelin شکل دهد. نام توکن و سایر پارامترها به گونه‌ای طراحی می‌شوند تا به عنوان ورودی مقادیر ارائه شده توسط GPT در واحدهای سازنده کد انتقال پیدا کنند.

در ضمن CroissantETH در توضیحات خود گفته که اولین تلاش‌های ChatGPT برای انتخاب نام‌های احتمالی این توکن ERC-20 چندان نتایج خوبی را به همراه نداشته‌اند. راه‌حل این توسعه‌دهنده، ادغام داده‌های مرتبط با برترین توکن‌های معامله‌شده در یونی سواپ بود تا بتواند خروجی طبیعی‌تری را از این مدل زبانی بزرگ دریافت کند.

GPT-4 واقعاً درک بهتری از فرهنگ رمزارزی داشت و این امر کاملاً آشکار است. این مدل در پاسخ‌هایی که ارائه می‌داد از خلاقیت خود نیز بهره می‌برد.

برای اطمینان از اینکه این توکن تنها توسط GPT ساخته شده، CroissantETH پیش از انتشار قرارداد هوشمند به مسائل مالکیت کلیدهای خصوصی و قرارداد آن پرداخته بود و با راه‌حل خود از هر گونه مداخله انسانی جلوگیری کرده است.

هنگامی که قرارداد اجرا شود، مالکیت فردی آن به طور فوری لغو می‌شود و ۱۰۰٪ توکن‌ها همراه با ۲ اتر در زمان ایجاد به نقدینگی موجود در یونی سواپ افزوده می‌شوند.

و به این ترتیب، توکن AstroPepeX ایجاد و ۶۵ میلیارد APX و ۲ اتر به صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ ارسال شد.

Cointelegraph با استفاده از دسترسی انحصاری خود به ابزارهای تحلیل بلاک چین نسخه بتای Nansen 2 تایید کرد که توکن‌های APX به پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز مانند Poloniex و صرافی‌های متمرکز از جمله Bitget ،MEXC و LBank نیز منتقل شده‌اند.

داشبورد Token God Mode نسخه بتای Nansen 2 برای توکن AstroPepeX
داشبورد Token God Mode نسخه بتای Nansen 2 برای توکن AstroPepeX

صرافی Poloniex لیست شدن این توکن در پلتفرم خود را در شبکه اجتماعی X نیز تبلیغ کرد. همچنین در تاریخ ۲۱ سپتامبر واریز و معاملات APX در این صرافی آغاز شده است.

توییت پولونیکس

لینک آدرس اتریوم و رسانه‌‌های اجتماعی این توکن در وب‌سایت AstroPepeX قرار داده شده است. از جمله این رسانه‌‌ها می‌توان به یک گروه تلگرامی با حدود ۱۵۰۰ عضو و همچنین ربات BuyTech اشاره کرد که به‌ صورت خودکار بروزرسانی‌های مرتبط با معاملات APX و مارکت کپ کنونی این توکن را ارسال می‌کند. CroissantETH مدتی بعد در توییتی اعلام کرد که این توکن گروه رسمی در تلگرام ندارد.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نوشته داستان میم کوینی که با هوش مصنوعی ساخته شد؛ AstroPepeX چگونه ایجاد شد؟ اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#داستان #میم #کوینی #که #با #هوش #مصنوعی #ساخته #شد #AstroPepeX #چگونه #ایجاد #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply