Sunday, May 19, 2024


chainlink-breakout-price-rally-continue

زمان مطالعه: 3 دقیقه

چین لینک (LINK)، ارائه‌دهنده خدمات اوراکل (Oracle) در فضای ارزهای دیجیتال، با عملکرد قیمتی چشمگیر خود، خبرساز شده است. علی‌رغم فشار فروش غالب در بازار آلت کوین‌‌ها، چین لینک در 24 ساعت گذشته با رشد خیره‌کننده 5 درصدی همراه شده، که با عبور از مرز 7.5 دلار، یک بریک آوت قابل توجه چند‌ساله را رقم زده است.

افزایش اخیر قیمت چین لینک نشان می‌دهد که این رشد ممکن است ادامه یابد و سرمایه‌گذاران و معامله‌گران را به خود جذب کند. در طول هفته گذشته و ماه گذشته، قیمت چین لینک به ترتیب 10 و 25 درصد افزایش داشته است. این حرکت صعودی توجه علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و تحلیل‌گران بازار را به یک اندازه به خود جلب کرده است.

دیدگاه تحلیل‌گران و احساسات بازار

مایکل ون ده پوپه، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، دیدگاه خود را در مورد پویایی بازار فعلی چین لینک به اشتراک گذاشته است. او پیشنهاد می‌کند که چین لینک ممکن است فاز تثبیت خود را به پایان رسانده و آماده است تا در سه‌ماهه چهارم سال 2023 یک چرخه صعودی را آغاز کند.

این ارزیابی با روند گسترده‌تر بازار، که علائمی از رشد را نشان می‌دهد، هماهنگ است. احساسات فضای ارزهای دیجیتال به تدریج در جهت مثبت تغییر می‌کند، و این موضوع می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر عملکرد چین لینک در مسیر آتی آن داشته باشد.chainlink-breakout-price-rally-continue

از سوی دیگر، افزایش فعالیت آدرس (Address Activity) چین لینک که به بالاترین حد 2 ماهه خود رسیده، پیشرفت قابل توجهی است که بر علاقه و مشارکت رو‌به‌رشد در شبکه LINK تأکید می‌کند. فعالیت آدرس بالاتر اغلب با افزایش تعامل و استفاده از رمز بومی شبکه چین لینک، LINK همراه بوده است. در نتیجه، ارزش بازار LINK در هفته گذشته افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است.

حرکت صعودی و اهداف قیمت

چین لینک در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک 50 و 200 روزه خود معامله می‌شود، که نشان‌دهنده حرکت صعودی قوی در بازار است.

اگر شتاب فعلی خرید در بازار LINK ادامه داشته باشد، این فضا برای چین لینک وجود دارد که دوباره به اوج سالانه 8.898 دلاری خود که در 7 نوامبر 2022 مشاهده شده، برسد. شایان ذکر است که در صورت ادامه افزایش فشار خرید، احتمال اینکه چین لینک در روزهای آینده به بالاترین سطح خود برسد، را نمی‌توان رد کرد.chainlink-breakout-price-rally-continue

یکی از عوامل موثر در افزایش قیمت چشمگیر LINK، کاهش فشار فروش به دلیل کاهش عرضه آن در صرافی‌های متمرکز (CEX) است. طی 10 روز گذشته، عرضه چین لینک در صرافی‌های متمرکز 16.4 درصد کاهش یافته است. عرضه کمتر معمولاً به کاهش فشار فروش منجر می‌شود، و چشم‌انداز مثبت را برای ارز دیجیتال مذکور تقویت می‌کند.

سنتیمنت، ارائه‌دهنده داده‌های ارزهای دیجیتال، همچنین حرکت توکن‌های چین لینک از صرافی‌ها به کیف پول‌های سرد را برجسته کرده است. این حرکت به طور موثر، توکن‌ها را از گردش خارج می‌کند، که این موضوع هم به نوبه خود، از پیش‌بینی صعودی برای قیمت چین لینک حمایت می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته چین لینک بدون توجه به بازار نزولی می‌تازد! آیا LINK روند صعودی فعلی را حفظ می‌کند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#چین #لینک #بدون #توجه #به #بازار #نزولی #میتازد #آیا #LINK #روند #صعودی #فعلی #را #حفظ #میکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply