Wednesday, May 1, 2024


btc-and-eth-price-weekly-analysis-7-4

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این مطلب رمزارز نیوز، می‌خواهیم به بررسی نمودار قیمتی دو رمزارز برتر بازار، یعنی بیت کوین و اتریوم در کوتاه‌مدت بپردازیم.

بیت کوین

در ۲۴ سپتامبر، عدم قطعیت ناشی از الگوی کندلی inside-day در روزهای ۲۲ و ۲۳ سپتامبر، به سمت نزولی تغییر کرد. این امر نشان می‌دهد که خرس‌ها برتری خود را اعلام کرده‌اند.

btc-and-eth-price-weekly-analysis-7-4-
نمودار روزانه BTC/USDT.

فروشندگان سعی خواهند کرد با کشاندن قیمت به سطح حمایت ۲۴،۸۰۰ دلار، موقعیت خود را بیشتر تقویت کنند. این یک سطح کلیدی است که در آینده نزدیک باید مراقب آن بود؛ زیرا انتظار می‌رود گاوها با تمام توان از آن دفاع کنند. اگر حمایت ۲۴،۸۰۰ دلاری از بین برود، جفت ارز BTC/USDT می‌تواند حرکت نزولی خود را تا ۲۰ هزار دلار ادامه دهد.

در مقابل، اگر گاوها بخواهند یک بهبود معنی‌دار را شروع کنند، باید قیمت را به بالاتر از میانگین‌های متحرک برسانند و حفظ کنند. چنین شرایطی می‌تواند مسیر را برای آزمایش مجدد مقاومت بالاسری ۲۸،۱۴۳ دلار هموار کند.

اتریوم

اتریوم به تدریج به سمت سطح محوری در ۱،۵۳۱ دلار سقوط کرده که نشان‌دهنده عدم حمایت و خرید از سوی گاوها است.

btc-and-eth-price-weekly
نمودار روزانه ETH/USDT.

اگرچه شیب نزولی میانگین‌های متحرک نشان‌دهنده مزیتی برای فروشندگان است، اما شاخص قدرت نسبی (RSI) نشانه‌هایی از شکل‌گیری واگرایی صعودی را نشان می‌دهد. این امر بیانگر آن است که فشار فروش می‌تواند کاهش یابد که احتمال برگشت از ۱،۵۳۱ دلار را افزایش می‌دهد.

اگر گاوها قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱،۶۱۶ دلار) برسانند، اتریوم برای چند روز دیگر در منطقه محدود ۱،۵۳۱ تا ۱،۷۴۶ دلار در نوسان خواهد بود. در مقابل، اگر خرس‌ها قیمت را کاهش دهند و به زیر حمایت ۱،۵۳۱ دلاری بکشانند، این دیدگاه باطل می‌شود. در این صورت، جفت ETH/USDT ممکن است به ۱،۳۶۸ دلار سقوط کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل تکنیکال هفتگی بیت کوین و اتریوم (هفته اول مهر) اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#تحلیل #تکنیکال #هفتگی #بیت #کوین #اتریوم #هفته #اول #مهر

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply