Thursday, May 2, 2024


traders-focus-to-btc-link-mkr-arb-theta

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بیت کوین در سه روز گذشته در ناحیه محدودی معامله شده است، حتی با وجود سقوط شاخص S&P 500 در چهار روز آخر هفته. این یک علامت مثبت است؛ زیرا نشان می‌دهد که معامله‌گران ارزهای دیجیتال وحشت‌زده نیستند و برای خروج عجله‌ای ندارند.

در کوتاه‌مدت، عدم قطعیت در مورد حرکت بعدی بیت کوین ممکن است معامله‌گران را دور نگه دارد و می‌تواند یکی از دلایل کاهش قیمت چندین آلت کوین بزرگ باشد. با این حال، همه چیز در کل منفی نیست؛ زیرا چندین آلت کوین نشانه‌هایی از بهبود را در کوتاه‌مدت نشان می‌دهند.

در این مطلب رمزارز نیوز، نمودار پنج ارز دیجیتال برتر را که ممکن است طی چند روز آینده شاهد عملکرد بهتری در مقایسه با سایر رمزارزها باشند، با هم بررسی می‌کنیم.

۱. بیت کوین

گاوها توانسته‌اند قیمت بیت کوین را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۶،۵۲۳ دلار) نگه دارند، اما نتوانسته‌اند یک بازگشت قوی را شروع کنند. این امر نشان‌دهنده کمبود تقاضا در سطوح بالاتر است.

traders-focus-to-btc-link-mkr-arb-theta
نمودار روزانه BTC/USDT.

صاف شدن شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرار داشتن شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به نقطه میانی، تعادل بین خریداران و فروشندگان را نشان می‌دهد. در صورت کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، این تعادل می‌تواند به نفع خرس‌ها تغییر کند. در چنین شرایطی، جفت ارز BTC/USDT ممکن است تا سطح حمایتی ۲۴،۸۰۰ دلار کاهش یابد.

از طرف دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و به بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۶،۹۴۸ دلار) برسد، نشان می‌دهد که خریداران دوباره کنترل اوضاع را به دست گرفته‌‌اند. در این صورت، این جفت ارز می‌تواند مقاومت بالاسری ۲۸،۱۴۳ دلار را هدف قرار دهد.

۲. چین لینک

چین لینک در ۲۲ سپتامبر به بالای خط روند نزولی صعود کرد که نشان‌دهنده تغییر روند بالقوه در کوتاه‌مدت است.

traders-focus-to-btc-link-mkr-arb-theta-
نمودار روزانه LINK/USDT.

میانگین‌های متحرک یک تقاطع صعودی را تکمیل کرده‌اند و RSI در محدوده مثبت قرار گرفته که نشان می‌دهد خریداران دست بالا را دارند. با هر اصلاحی، گاوها احتمالاً با کاهش قیمت تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶٫۵۵ دلار) اقدام به خرید خواهند کرد. بازگشت قوی از این سطح، نشان‌دهنده تغییر در احساسات از «فروش در رالی» به «خرید در زمان کاهش قیمت» است.

گاوها سپس تلاش خواهند کرد تا حرکت صعودی را تا ۸ دلار و در نهایت به ۸٫۵۰ دلار ادامه دهند. اگر خرس‌ها بخواهند از حرکت صعودی جلوگیری کنند، باید جفت ارز LINK/USDT را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بکشانند و حفظ کنند.

۳. میکر

قیمت میکر در ۲۱ سپتامبر از مقاومت بالاسری ۱،۳۷۰ دلار برگشت که نشان می‌دهد خرس‌ها در تلاش برای دفاع از این سطح هستند.

traders-focus-to-btc-link-m
نمودار روزانه MKR/USDT.

در مسیر نزولی، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱،۲۲۶ دلار) حمایتی است که باید آن را زیر نظر داشت. اگر قیمت از این سطح بازگردد، نشان می‌دهد که خریداران در سطوح پایین‌تر فعال هستند. در این صورت، گاوها یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای مقاومت مذکور هدایت کنند. اگر آنها موفق شوند، جفت ارز MKR/USDT می‌تواند به سمت ۱،۷۵۹ دلار شتاب بگیرد.

در مقابل، اگر خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش دهند، نشان می‌دهد که مومنتوم صعودی ضعیف شده است. در چنین شرایطی، احتمال نوسان جفت ارز در محدوده ۹۸۰ تا ۱،۳۷۰ دلار برای چند روز وجود دارد.

۴. آربیتروم

آربیتروم در یک روند نزولی قرار دارد و خرس‌ها در رالی به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۸۵ دلار) می‌فروشند. اما یک نشانه مثبت این است که گاوها زمین را به طور کامل ترک نکرده‌اند. این نشان می‌دهد که گاوها سعی دارند تا موقعیت‌های خود را حفظ کنند؛ چون پیش‌بینی می‌کنند که حرکت به سمت سطوح بالاتر ممکن است.

traders-focus-to-btc-link-mkr-arb-thet
نمودار روزانه ARB/USDT.

در این میان، RSI به بالای ۴۰ رسیده که نشان می‌دهد مومنتوم به تدریج مثبت می‌شود. اگر خریداران قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برساند، یک بهبود پایدار می‌تواند شروع شود. در این صورت، جفت ارز ARB/USDT می‌تواند ابتدا تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰٫۹۵ دلار) و سپس، تا ۱٫۰۴ دلار افزایش یابد.

در مسیر نزولی، سطوح حمایتی مهم، ۰٫۸۰ و ۰٫۷۸ دلار هستند. در صورتی که فروشندگان قیمت را به زیر این منطقه بکشانند، احتمال آزمایش مجدد حمایت ۰٫۷۴ دلاری وجود دارد. شکست به زیر این سطح، نشان‌دهنده از سرگیری روند نزولی خواهد بود.

۵. تتا نتورک

تتا نتورک در ۲۳ سپتامبر به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۶۱ دلار) صعود کرد، که نشان می‌دهد گاوها عرضه را جذب کرده‌اند و در تلاش برای بازگشت هستند.

traders-focus-to-btc-link-
نمودار روزانه THETA/USDT.

خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰٫۶۴ دلار) رسانده‌اند، اما انتظار می‌رود گاوها از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه دفاع کنند. اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و به بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسد، احتمال آزمایش مجدد سطح ۰٫۷۰ دلار وجود دارد. این یک سطح مهم است که باید مراقب آن بود؛ زیرا اگر گاوها بتوانند بر آن غلبه کنند، جفت ارز THETA/USDT می‌تواند به ۰٫۷۶ دلار برسد.

در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، این دیدگاه مثبت در کوتاه‌مدت باطل خواهد شد. در چنین شرایطی، احتمال کاهش قیمت تا ۰٫۵۷ دلار وجود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ۵ رمزارزی که این هفته در کانون توجه معامله‌گران قرار دارند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#رمزارزی #که #این #هفته #در #کانون #توجه #معاملهگران #قرار #دارند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply