Friday, May 17, 2024


پیش‌بینی جدید ChatGPT: دوج کوین زودتر از شیبا اینو به 1 دلار خواهد رسید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در سال ۲۰۲۳، دنیای ارزهای دیجیتال شاهد دست و پنجه نرم کردن دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) با چالش‌هایی بود که سرمایه‌گذاران را مشتاقانه در انتظار یک تجدید حیات قیمتی بالقوه قرار داد. این میم کوین‌ها به‌طور مشهوری بی‌ثبات هستند و پیش‌بینی تغییرات قیمت‌شان در آینده دشوار است. در همین راستا، از ChatGPT سوال شد تا نظر خود را در مورد اینکه آیا دوج کوین یا شیبا اینو می‌توانند به مرز ۱ دلار برسند یا خیر را بیان کند.
دوج کوین و شیبا اینو، به عنوان دو میم کوین برتر در سطح جهان، به دلیل کاهش اشتیاق سرمایه‌گذاران و احساسات منفی در بازار ارزهای دیجیتال، با بادهای مخالفی مواجه شده‌اند. با وجود این، مجموع ارزش بازار آنها از ۱۳ میلیارد دلار و حجم معاملات روزانه از ۳۲۰ میلیون دلار فراتر رفته که نشان‌دهنده ارتباط مداوم آ‌ن‌ها با یکدیگر است.

ارزیابی ChatGPT در مورد امکان رسیدن دوج کوین یا شیبا اینو به ۱ دلار جالب است. با در نظر گرفتن قیمت فعلی ۰.۰۶۲ دلاری دوج کوین، ChatGPT سفر این ارز به ۱ دلار را امکان‌پذیرتر می‌داند. برای دستیابی به این هدف، افزایش ۱۶۱۳ درصدی مورد نیاز است، که ChatGPT معتقد است با سرمایه‌گذاری‌‌های قابل توجه، مشارکت‌های راهبردی یا یک تأیید بزرگ از سوی یک نهاد برتر، این هدف قیمتی به دست خواهد آمد. با این حال، ChatGPT هشدار می‌دهد که چنین نتیجه‌ای مستلزم یک سلسله مراتب از تحولات مثبت است.
از سوی دیگر، برای اینکه شیبا اینو از قیمت فعلی ۰.۰۰۰۰۰۷۲ دلاری خود به ۱ دلار برسد، به افزایش فوق‌العاده ۱۳۸۸۸۹۰۰ درصدی نیاز است. ChatGPT این احتمال را کمتر از هدف ۱ دلاری دوج کوین در نظر می‌گیرد؛ زیرا به پذیرش جهانی و تغییرات قابل توجهی در توکنومیکس این پروژه نیاز خواهد بود.
در حالی که ChatGPT فضای رشد هر دو میم کوین را تایید می‌کند، در مورد پیش‌بینی‌های بیش از حد خوش‌بینانه برای دوج کوین یا شیبا اینو، احتیاط را توصیه می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پیش‌بینی جدید ChatGPT: دوج کوین زودتر از شیبا اینو به ۱ دلار خواهد رسید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#پیشبینی #جدید #ChatGPT #دوج #کوین #زودتر #از #شیبا #اینو #به #دلار #خواهد #رسید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply