Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمیم‌کوین‌های شیبا اینو (SHIB) و پپه (PEPE) موفق شده‌اند با عملکرد قابل قبول در بازار نزولی کنونی، توجهات را به خود جلب نمایند. با این حال، گزارش‌های اخیر در مورد انتقال حجم عظیمی از این میم‌کوین‌ها توسط نهنگ‌ها به صرافی‌، موجب نگرانی جامعه کریپتو شده است.
طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی اسپات آن‌ چین (Spot On Chain)، دو نهنگ بزرگ اخیراً 25.95 میلیون دلار توکن SHIB و PEPE را به صرافی بایننس منتقل کرده‌اند. اولین نهنگ، 1.088 تریلیون توکن SHIB را به ارزش 18.12 میلیون دلار به این صرافی واریز کرد. این نهنگ، توکن‌های مذکور را در ماه‌های نوامبر و دسامبر سال 2023 که قیمت‌ها در کف خود قرار داشت، خریداری کرده بود. شایان ذکر است که سود تخمینی این نهنگ به حدود 8 میلیون دلار (79 درصد) رسیده است.
علاوه بر این، نهنگ دوم، 700 میلیارد توکن PEPE به ارزش 7.83 میلیون دلار را به این صرافی منتقل نمود. با وجود این انتقال عظیم، وی هنوز 800 میلیارد توکن PEPE دیگر به ارزش 9.22 میلیون دلار در اختیار دارد. وی در صورت فروش توکن‌های خود، 3.47 میلیون دلار (15 درصد) ضرر را متحمل خواهد شد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


زمان‌بندی انجام این تراکنش‌ها بیشتر از آنکه نشان‌دهنده فروش در پی احساس وحشت باشد، از مانورهای استراتژیک نهنگ‌ها حکایت دارد. نهنگ‌ اول که دارایی‌های خود را در کف قیمتی خریداری کرده‌ است قصد دارد با نقد کردن بخشی از آن، روی سایر ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کند و در ادامه، با کاهش قیمت شیبا، مجدداً به انباشت آن بپردازد.
از سوی دیگر، نهنگ دوم نیز برای جلوگیری از ضرر بیشتر قصد دارد بخشی از دارایی خود را نقد کند و در ادامه با بررسی وضعیت بازار، در مورد سایر توکن‌های خود تصمیم بگیرد. نگهداری بخش چشمگیری از توکن‌های پپه، نشان می‌دهد که وی اعتماد خود به پتانسیل این دارایی را از دست نداده‌ است.
در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا با 1.7 درصد افزایش به 0.00001718 دلار رسیده و حجم معاملات آن با جهشی 71.6 درصدی به 355.3 میلیون دلار افزایش یافته است. شاخص سود باز معاملات شیبا نیز با 10.17 درصد افزایش و به 35.23 میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش اعتماد بازار نسبت به این ارز دیجیتال است.
در همین حال، قیمت پپه طی روز گذشته با 13.2 درصد افزایش به 0.00001169 دلار رسیده و حجم معاملات آن با جهشی 66 درصدی به 920.3 میلیون دلار افزایش یافته است. همچنین، شاخص سود باز معاملات پپه با رشدی 23.37 درصدی به 129.20 میلیون دلار رسیده است که از علاقه رو به رشد بازار حکایت دارد.






Source
#انتقال #میلیون #دلار #توکن #شیبا #پپه #به #بایننس #سرنوشت #قیمت #این #دو #توکن #چه #خواهد #بود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply