Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشبکه بلاکچین تون (TON) که در هفته‌های گذشته با پیشرفت‌های خود توجهات زیادی را جلب کرده بود، اخیراً شاهد افزایش قابل‌توجه آسیب‌پذیری‌ها در سراسر اکوسیستم خود است.

شرکت امنیت بلاکچین اسلومیست (SlowMist) در ۲۴ ژوئن، از افزایش حملات فیشینگ در بلاکچین تون خبر داده و باعث نگرانی کاربران در مورد امنیت این شبکه شده است.
به گفته بنیانگذار اسلومیست، به دلیل رایگان بودن استفاده از تلگرام و تعداد زیاد کاربران آن، لینک‌های فیشینگ زیادی از طریق پیام‌های گروهی پخش می‌شوند و هکرها با استفاده از وعده ایردراپ‌ها و سایر روش‌های فریبنده، قصد دسترسی به وجوه کیف پول تون کاربران را دارند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این حملات موجب از دست رفتن دارایی‌ کاربران شده و در عین حال، می‌تواند باعث سوءاستفاده از شماره‌های تلگرام آنها شود.
افزایش آسیب‌پذیری‌های امنیتی در شبکه تون، ممکن است کاهش تعداد کاربران آن را به همراه داشته و بر قیمت تون کوین (TON) نیز تأثیر منفی بگذارد.
در زمان نگارش این خبر، قیمت TON با افت روزانه ۴.۷ درصدی به ۷.۲۶ دلار رسیده است. از طرفی، حجم معاملات این ارز دیجیتال نیز در این مدت، با جهشی ۸۹ درصدی به ۳۹۶ میلیون دلار افزایش یافته است.is-ton-ecosystem-hacked-phishing-attacks-surge-risking-price-ahead
سقوط بازار کلی کریپتو یکی از دلایل اصلی این کاهش قیمت محسوب می‌شود. با این حال، در صورتی که مشکلات امنیتی شبکه تون برطرف نشود، ریزش قیمت تون‌ کوین ادامه‌دار خواهد بود.






Source
#توزیع #لینکهای #فیشینگ #در #بلاکچین #تون #مراقب #داراییهای #خود #در #این #شبکه #باشید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply