Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال لیر زیرو (ZRO) طی ۲۴ ساعت گذشته یکی از بدترین عملکردها را به ثبت رسانده است. بر اساس داده‌های بازار، قیمت این توکن در این مدت با ۱۵.۵ درصد کاهش به ۲.۶۳ دلار و ارزش بازار آن به ۶۵۳.۷ میلیون دلار رسیده است. layerzeros-zro-token-leads-market-declines-with-14-dropهمچنین حجم معاملات این توکن در این مدت با افتی ۳۱ درصدی به ۱۵۴ میلیون دلار کاهش یافته است. البته لازم به ذکر است که وضعیت کل بازار کریپتو نزولی است و اکثر رمزارزها، کاهش قیمت را تجربه می‌کنند.

RamzarzRamzarzخرید سریع ZRO!
با یک کلیک لیر زیرو (ZRO) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ZRO


به همین دلیل، ارزش بازار ارزهای دیجیتال طی روز گذشته با ۳.۵ درصد کاهش به ۲.۲۷ تریلیون دلار رسیده و شاخص ترس و طمع نیز به سطح خنثی ۵۱ کاهش یافته است.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، لیر زیرو اخیرا یک رویداد ایردراپ را برگزار کرده که انتقادات زیادی را به همراه داشته است. کاربران از الزام پرداخت مبلغی جزئی برای دریافت توکن‌های ZRO خود انتقاد کرده‌اند و برخی از آن‌ها مدعی شده‌اند که توکنی به کیف پول آن‌ها واریز نشده است.
از طرفی، بسیاری از دریافت‌کنندگان توکن‌های ZRO به سرعت اقدام به فروش آن‌ها کرده‌اند که این امر، موجب کاهش قیمت این ارز دیجیتال شده است.
به گفته تحلیلگران، مسیر آتی قیمت لیر زیرو تا حد زیادی به عملکرد کلی بازار کریپتو در هفته‌های آینده بستگی دارد. اگر بیت کوین به روند نزولی خود ادامه دهد و به زیر ۵۶۵۲۷ دلار (کف ماه می) برسد، روند نزولی قیمت توکن ZRO نیز ادامه‌دار خواهد بود.


منبع

کریپتو نیوز





Source
#پیشتازی #لیر #زیرو #در #بازار #از #لحاظ #ریزش #قیمت #چرا #روند #کاهشی #ZRO #متوقف #نمیشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply