Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار آلت‌کوین‌ها در حال‌ حاضر با روند نزولی مواجه است و طی هفته‌ گذشته ۲۵ میلیارد دلار از ارزش خود را از دست‌ داده است. با این‌ حال، مایکل ون‌د‌پوپ، تحلیلگر مطرح ارزهای‌ دیجیتال، معتقد است که این‌ روند نزولی به‌ زودی پایان خواهد یافت.

ون‌د‌پوپ پیش‌بینی می‌کند که چرخش سرمایه‌های‌ کلان به‌ سمت بازار آلت‌کوین‌ها ظرف دو هفته‌ آینده آغاز خواهد شد.
با توجه به‌ اینکه ارزش کل بازار آلت‌کوین‌ها از زمان رسیدن به‌ بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۱، حدود ۵۰ درصد کاهش‌ یافته، ون‌د‌پوپ چشم‌انداز خوش‌بینانه‌ای را برای آینده آلت‌کوین‌ها ترسیم کرده و انتظار دارد که آلت‌کوین‌ها با پایان فاز اصلاح و همسو با مسیر صعودی بیت کوین، شاهد رشد احتمالی ۱۰۰ درصدی باشند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این تحلیلگر به‌ موقعیت‌های‌ فعلی خود در آلت‌کوین‌ها اطمینان دارد و انتظار دارد دوره ریسک‌پذیری به‌ زودی آغاز شود. او اشاره می‌کند که در حال‌ حاضر ارزش بسیاری از آلت‌کوین‌ها نسبت به‌ بیت‌کوین در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد و در گذشته، این وضعیت منجر به رشد ۳۰۰ تا ۵۰۰ درصدی آلت کوین‌ها شده بود.big-capital-rotation-into-altcoins-to-begin-in-two-weeks-predicts-analyst
با وجود خوش‌بینی ون‌د‌پوپ، نباید فراموش‌ کرد که بازار ارزهای‌ دیجیتال تحت‌ تاثیر عوامل متعددی، از جمله سیاست‌های‌ پولی قرار دارد.
هفته گذشته، دومین افت هفتگی بزرگ برای کل بازار کریپتو در سال ۲۰۲۴ ثبت شد که عمدتا ناشی از کاهش تقاضا برای صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین و ابهامات مربوط به تصمیمات فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره بود.
لازم به یادآوری است که نرخ‌ بهره فدرال رزرو در حال حاضر در نزدیکی بالاترین سطح خود در دو دهه اخیر قرار دارد.






Source
#پیشبینی #چرخش #جریان #سرمایه #به #بازار #آلتکوینها #الگوهای #تاریخی #چه #میگویند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply