Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتیم توسعه‌دهنده کاردانو، آپدیت‌های جدیدی را برای بهبود عملکرد استخرهای استیکینگ و حفظ حریم خصوصی در این شبکه بلاکچینی معرفی کرده است. در همین حال، قیمت ارز دیجیتال ADA، توکن بومی این شبکه، نشانه‌هایی از بهبود را نشان می‌دهد.

آخرین به‌روزرسانی کاردانو با نام «docker-cardano-cli v۸.۲۴.۰.۰-۱» توسط بلینکن لبز (Blinken Labs) توسعه یافته است. این ابزار باعث بهینه‌سازی فرآیندهای استیکینگ در شبکه کاردانو می‌شود و انتظار می‌رود عملکرد و سهولت استفاده از آن را به میزان قابل‌توجهی بهبود ببخشد.
به‌روزرسانی‌های مداوم شبکه، به شهرت کاردانو اضافه می‌کند و این بلاکچین با بیشترین فعالیت‌های توسعه‌ای در گیت‌هاب (GitHub)، در صدر گسترش فناوری بلاکچین در دنیای رمزارزها قرار دارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علاوه بر به‌روزرسانی‌های فنی، کاردانو به حوزه‌های جدیدی نیز وارد شده است. برای مثال، خوک خانگی چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، به نام Nike، الهام‌بخش یک میم‌کوین جدید شد که ارزش بازار آن به طور غیرمنتظره‌ای تا چند میلیون دلار افزایش یافت.
از سوی دیگر، کاردانو با معرفی پروتکل میدنایت (Midnight) در تلاش است تا ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی را در برنامه‌های این بلاکچین ارتقا دهد. این اقدامات استراتژیک همراه با جنبه‌های جامعه محور، رویکرد تطبیقی‌ کاردانو و پاسخگویی آن به ترندهای فناوری و منافع جامعه را برجسته می‌کند.
در زمان نگارش این خبر، قیمت ADA با ۲.۴۴ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۰.۳۸۹۶ دلار قرار دارد و حجم معاملات روزانه آن نیز ۴.۰۳ درصد افزایش یافته است.
تحلیلگران بازار معتقدند که با افزایش توجه نهنگ‌ها به کاردانو، تداوم روند توسعه‌ای شبکه، خروج این رمزارز از خط روند نزولی خود و در صورت تثبیت شرایط کلی بازار، می‌تواند انتظار بهبود قیمت ADA را داشت.cardano-announces-key-updates-ada-price-to-recover-ahead






Source
#مروری #بر #جدیدترین #تحولات #بلاکچین #کاردانو #به #بهبود #قیمت #ADA #امیدوار #باشیم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply