Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهراه‌اندازی توکن لیر‌ زیرو (LayerZero) در تاریخ ۲۰ ژوئن باعث افزایش قابل‌توجه کارمزدهای شبکه آربیتروم (Arbitrum) شده و درآمد روزانه این بلاکچین را به ۳.۴۳ میلیون دلار رسانده که جهشی ۱۶۶۸۰ درصدی نسبت به روز قبل محسوب می‌شود.

راه‌اندازی توکن ZRO در روز پنج‌شنبه به دلیل مکانیسم خاص خود، با انتقاداتی مواجه شد. طی این مکانیسم، دریافت‌کنندگان باید برای دریافت توکن‌های خود، مبلغی جزئی (۰.۱۰ دلار) را پرداخت می‌کردند.
این مکانیسم منجر به افزایش متوسط هزینه‌های گس (کارمزد) بلاکچین آربیتروم از رقم معمول کمتر از یک سنت به ۸۹ سنت شد. در نتیجه، طبق داده‌های دون‌ آنالیتیکس (Dune Analytics) و دیفای‌لاما (DefiLlama)، سود شبکه آربیتروم به ۳.۲۹ میلیون دلار در روز افزایش یافت و رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


لیر‌ زیرو در پاسخ به انتقادات اعلام کرده که فرآیند راه‌اندازی توکن ZRO آن نوعی ایردراپ نیست و بیان داشته که رویداد‌های ایردراپ‌، با اهداف توزیع عادلانه، ایجاد جامعه و حفظ سلامت پروتکل ناسازگار هستند.
تیم این پروژه خاطرنشان کرده که معمولا بسیاری از دریافت‌کنندگان ایردراپ در بلندمدت علاقه چندانی به پروژه آن توکن پیدا نمی‌کنند.
راه‌اندازی توکن‌ ZRO، سودآورترین روز آربیتروم از ۱۴ دسامبر را رقم زد که طی آن، این شبکه ۲.۱۳ میلیون دلار درآمد داشت. در همین حال، ارزش ZRO افت قابل‌توجهی داشته است.
طبق داده‌های کوین‌گکو (CoinGecko)، قیمت این ارز دیجیتال پس از ثبت اوج ۴.۷۹ دلاری در روز راه‌اندازی، با ۲۶.۸ درصد کاهش به ۲.۹۸ دلار رسیده است.


منبع

کریپتو اینتلیجنس نیوز





Source
#رشد #بیسابقه #کارمزد #شبکه #آربیتروم #در #پی #راهاندازی #توکن #لیر #زیرو

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply