Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر هفته‌های اخیر، حجم معاملات نهنگ‌‌های شیبا اینو (SHIB) به میزان چشمگیری کاهش یافته است. به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات بزرگ این میم کوین کمتر از ۱ تریلیون توکن بوده، در حالی که اوایل این هفته، حجم معاملات بزرگ آن به ۷.۴۹ تریلیون توکن رسیده بود.

کاهش تعداد و حجم معاملات نهنگ‌ها، نشان‌دهنده افت فعالیت سرمایه‌گذاران بزرگ است که اغلب به عنوان محرک اصلی بازار شناخته می‌شوند.
طبق داده‌های شرکت تحلیلی اینتودبلاک (IntoTheBlock)، تنها ۴۵ معامله بزرگ شیبا در ۲۴ ساعت گذشته انجام شده که نسبت به اوج ۲۸۵ معامله در ۱۸ ژوئن، کاهش چشمگیری را نشان می‌دهد. حجم کل معاملات نیز از ۷.۶۸ تریلیون شیبا در اوایل این هفته به ۷۴۷.۹۷ میلیارد شیبا کاهش یافته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


کاهش حجم معاملات بزرگ شیبا می‌تواند به دلایل مختلفی رخ داده باشد. یکی از این دلایل، کاهش عمومی احساسات بازار و علاقه کمتر سرمایه‌گذاران بزرگ به شیبا اینو است.
همچنین، قیمت شیبا اینو در حال حاضر به زیر میانگین‌های متحرک (MA) کلیدی بلند‌مدت و کوتاه‌مدت سقوط کرده و شاخص قدرت نسبی (RSI) آن نیز در منطقه اشباع فروش قرار دارد که نشانه‌ای از ضعف در فعالیت معاملاتی و احساسات نزولی قوی است.trillion-shiba-inu-shib-turn-into-749-billion-heres-what-happened
از طرفی، با کم شدن تعداد تراکنش‌های بزرگ، نقدینگی بازار شیبا اینو کاهش پیدا کرده و در نتیجه، حساسیت این ارز دیجیتال به نوسانات قیمت افزایش می‌یابد. همچنین نبود خریداران بزرگ می‌تواند باعث کاهش بیشتر قیمت شیبا شود؛ زیرا حمایت کمتری برای مقابله با فشار فروش وجود خواهد داشت.
در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا اینو با کاهش جزئی ۰.۳۸ درصدی نسبت به روز گذشته در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار قرار دارد. حجم معاملات روزانه آن نیز با کاهش بیش از ۴۴ درصدی به ۱۳۰.۰۷ میلیون دلار رسیده است.






Source
#خروج #نهنگهای #شیبا #اینو #از #بازار #روند #قیمت #SHIB #همچنان #نزولی #خواهد #بود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply