Thursday, July 4, 2024


-prices-surge-after-51-million-stash-shifted-from-binanc

زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس گزارش‌های منتشرشده، اخیرا مقدار قابل‌توجهی از ارز دیجیتال ریپل (۵۱ میلیون XRP به ارزش تقریباً ۲۵ میلیون دلار) از صرافی بایننس به یک کیف پول ناشناخته منتقل شده است.

نهنگ‌های ارز دیجیتال به دلیل توانایی خود در جابجایی مقادیر زیادی از دارایی‌ها، نقش مهمی در پویایی بازار دارند. لذا انتقال اخیر نیز بحث‌هایی را در مورد آینده XRP ایجاد کرده است.

چنین انتقال‌هایی که طی آن مقادیر عظیمی از یک دارایی از صرافی خارج می‌شود، معمولا از یک استراتژی برای نگهداری بلندمدت حکایت دارند. این نقل و انتقالات فارغ از هدف آن‌ها، موجب ایجاد احساسات صعودی در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران می‌شوند.

شایان ذکر است، پیش از تراکنش یاد‌ شده، یک تراکنش عظیم دیگر که طی آن ۲۶ میلیون XRP به طور مشابه از بایننس خارج شد، گزارش شده بود.

در حال حاضر، ریپل در یک محدوده معاملاتی باریک در نوسان است. با این حال، فعالیت اخیر نهنگ‌ها می‌تواند باعث ایجاد تغییراتی در رفتار قیمت شود. از نظر تکنیکال، قیمت XRP در حال کف‌سازی و تثبیت است که مرحله‌ای مهم به حساب می‌آید.

نحوه تعامل قیمت با سطوح فیبوناچی اصلاحی، در تعیین روند آتی بسیار مهم خواهد بود. در حال حاضر، سطح ۰.۵۲۱۳ دلار به عنوان یک مقاومت و سطح ۰.۴۵۰۸ دلار به عنوان یک حمایت برای قیمت عمل می‌کنند. will-xrp-prices-surge-after-51-million-stash-shifted-from-binance

اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) در سطح ۴۲.۹۶ قرار گرفته که نشان می‌دهد بازار در وضعیتی خنثی است و احتمال شروع هر روندی وجود دارد. حمایت کلیدی ۰.۴۶ دلار به عنوان یک کف بالقوه در نظر گرفته می‌شود.

در صورت شکست این سطح، حمایت مهم بعدی ۰.۴۱ دلار خواهد بود. برعکس، اگر گاوها قیمت را به بالای ۰.۵۰ دلار برسانند، زمینه برای یک صعود چشمگیر فراهم شده و احتمال افزایش قیمت تا ۰.۵۷ دلار وجود خواهد داشت.

در زمان نگارش این خبر، قیمت ریپل بدون تغییر چندانی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۰.۴۸۵۵ دلار قرار دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته برداشت ۷۷ میلیون ریپل از بایننس! آیا XRP می‌تواند مقاومت ۰٫۵ دلار را بشکند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.



Source
#صفحه #پیدا #نشد #رمز #ارز #نیوز

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply