Thursday, July 4, 2024


قیمت بیت کوین به خاطر سه دلیل بنیادی (فاندامنتال) ممکن است بازگشتی را نشان دهد. به همین دلیل، احتمال افزایش قریب‌الوقوع قیمت به ۷۰٬۰۰۰ دلار را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش والکس و به نقل از کوین گیپ، قیمت بیت کوین در حالت بازیابی صعودی است. با خسته شدن خرس‌ها، ممکن است رالی صعودی در پیش باشد. همچنین ممکن است بیت کوین در نهایت از تاییدیه ETF اتریوم بهره‌مند شود.

بیت کوین پس از یک هفته نزولی، اندکی افزایش یافت و به ۶۴٬۵۲۱ دلار معامله شد. در حالی که ممکن است تعدادی از رویدادها به افزایش ناگهانی قیمت دامن بزنند، سه دلیل مهم وجود دارد که نشان می‌دهد بیت کوین به زودی به ۷۰٬۰۰۰ دلار خواهد رسید.

۱- قیمت بیت کوین ممکن است با فرسودگی خرس‌ها افزایش یابد

هفته گذشته شاهد فروش بیت کوین بودیم، از جمله کیف پول غیرفعال بیت کوین که اخیراً ۲۵٬۰۰۰ بیت کوین را در شش تراکنش جداگانه جابه‌جا کرد. گمانه زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این بیت کوین‌ها حدود ۳ تا ۵ سال در این حساب باقی مانده بودند، اما به طور ناگهانی، این کیف پول بیش از ۲۵٬۰۰۰ بیت کوین به ارزش بیش از ۱.۶ میلیارد دلار را منتقل کرد.

همچنین، مارتون (Maartunn)، تحلیلگر آنچین تایید شده توسط CryptoQuant نیز اشاره کرد که یک نهاد ناشناخته دو انتقال بزرگ انجام داده است. در مجموع، این نهنگ در دو تراکنش بیش از ۱۱٬۰۰۰ بیت کوین را جابه‌جا کرد. این حرکات همگی نشان‌دهنده فشار فروش هستند.

با این حال، ممکن است خرس‌ها به دلیل کاهش طولانی مدت قیمت در هفته گذشته خسته شوند. به این ترتیب، خرید بیت کوین اکنون به یک روند طبیعی بازار تبدیل می‌شود؛ حرکتی که می‌تواند به بهبود قیمت آن کمک کند.

۲- احتمال کاهش جریان‌های خروجی ETF بیت کوین

به طور مشابه، صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین جریان خروجی شدیدی را ثبت کرده‌اند که امیدوارند در هفته آینده کاهش یابد. طبق داده‌های Farside Investors، این ETFها در هفته گذشته با خروجی کل ۵۴۵ میلیون دلاری مواجه شدند که نگرانی‌هایی را در مورد عملکرد کوتاه‌مدت بیت‌کوین ایجاد کرد. حتی خروجی قابل توجهی از ETF های بیت کوین، همراه با فعالیت‌های کند معاملات بیت کوین، بسیاری را به گمانه ‌نی در مورد کاهش احتمالی قیمت سوق داده است.

اما موضع صادرکنندگان و سرمایه‌گذاران ETF اسپات بیت کوین خوش‌بینانه است و به این اشاره می‌کند که فصلی از جریان‌های ورودی پس از دوران جریان‌های خروجی خواهد آمد.

۳- چشم‌انداز معاملات ETF اتریوم

همچنین احتمال راه‌اندازی ETFهای اسپات اتریوم نیز وجود دارد. متقاضیان اصلاحات فرم S-1 خود را ثبت کرده‌اند و منتظر هستند تا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) معاملات را تأیید کند. اگرچه، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه ممکن است این صندوق‌ها در نهایت در هفته اول جولای به تصویب برسند وجود دارد، ممکن است این اتفاق حتی زودتر بیفتد.

SEC نیز اخیرا تحقیقات خود را در مورد اتریوم ۲.۰ کنار گذاشته و این ممکن است برای ETF اسپات اتریوم و در نتیجه بیت کوین نیز مفید باشد.

بر اساس چشم انداز جدید بازار، پیش بینی قیمت ۱۰۰٬۰۰۰ دلار ممکن است هنوز در میان مدت برای بیت کوین امکان‌پذیر باشد.



Source
#قیمت #بیت #کوین #چه #زمانی #به #۷۰۰۰۰ #دلار #میرسد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply