Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهطبق بررسی تحلیلگران، بازار آلت‌کوین‌ها وارد فاز انباشت مجدد طولانی‌مدت شده و نشانه‌ها از یک صعود بزرگ قریب‌الوقوع حکایت دارند.

اگرچه بازار در حال حاضر در فاز نزولی قرار گرفته، اما تحلیل روندهای گذشته نشان می‌دهد که پتانسیل بسیار زیادی برای رشد وجود دارد. به گفته یکی از تحلیلگران به نام میکی‌بول (Mikybull)، الگوی قیمت در سال ۲۰۲۰، بار دیگر در حال شکل‌گیری است که از صعود قیمت‌ها در کوتاه‌مدت حکایت دارد.

فاز انباشت مجدد آلت‌کوین‌ها

احساسات معامله‌گران نسبت به آلت‌کوین‌ها در حال حاضر نزولی است و بسیاری از سرمایه‌گذاران دیدگاه منفی نسبت به بازار دارند. با این حال، این نوع احساسات در مراحل انباشت مجدد آلت‌کوین‌ها معمول است و درست قبل از معکوس شدن روند بازار به وجود می‌آید.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در حمایت از این دیدگاه، یکی از تحلیلگران حوزه دیفای به نام سیریل (Cyril) عنوان کرد که معمولا پس از بروز چنین احساساتی، یک رالی گسترده آغاز می‌شود.
به گفته این تحلیلگر، بازارسازان ممکن است با القای اینکه بازار صعودی به پایان رسیده است، سعی در فریب سرمایه‌گذاران داشته باشند، اما مرحله انباشت مجدد فعلی خلاف این ادعا را نشان می‌دهد. سیریل انتظار دارد که فروشندگانی که مجبور به فروش با قیمت پایین‌تر هستند، در ادامه بار دیگر در قیمت‌های بالاتر اقدام به خرید کنند. از این رو، وی از سناریوی افزایش قیمت آلتکوین‌ها حمایت می‌کند.
اندیکاتورهای تکنیکال و الگوهای تاریخی
تحلیل تکنیکال بازار نیز از احتمال صعود بالقوه حکایت دارد. میانگین‌های متحرک ۵۰ و ۲۰۰ روزه روندی صعودی دارند، اما قیمت اخیرا به این میانگین‌ها نزدیک شده‌ که حاکی از وقوع روندی جانبی است.
با این حال، قیمت‌ها در حال ثبت کف‌های بالاتر هستند، در حالی که اندیکاتور مکدی (MACD) نزولی است. این چینش بدان معنی است که روند صعودی احتمالا ادامه‌دار خواهد بود.
علاوه بر این، به گفته میکی‌بول، بازار در حال حاضر در مرحله کف‌سازی و تثبیت قرار دارد. در پایان این فاز، سرمایه‌گذاران احساسی (ملقب به دستان ضعیف یا Weak Hands) تسلیم شده و اقدام به فروش دارایی خود می‌کنند و به این ترتیب، مسیر صعود هموار می‌شود.

شکست کانال گاوسی

متعاقباً، با مقایسه بازار فعلی با چرخه‌های قبلی، مانند سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱، شباهت‌های بیشتری را مشاهده می‌کنیم. هر دو چرخه قبلی با مراحل انباشت آغاز شد و به دنبال آن، شاهد افزایش سهموی ارزش بازار بودیم.
این الگوها معمولاً شامل افزایش فشار خرید است که منجر به شکست‌ سطوح مقاومتی می‌شود. ساختار بازار کنونی منعکس‌کننده این الگوهای تاریخی است و در حال حاضر، یک الگوی مثلث جانبی تشکیل شده است.
اگر این الگو برقرار باقی‌ بماند، قیمت‌‌ها تا پایان سال ۲۰۲۴ افزایش خواهند یافت. علاوه بر این، رنگ کانال گاوسی (Gaussian Channel) سه هفته‌ای اخیراً از قرمز به سبز تغییر پیدا کرده که نشان‌دهنده گذار از شرایط نزولی به صعودی است. از نظر تاریخی، چنین تغییری درست پیش از شروع رالی‌های قوی بازار به وقوع می‌پیوندد.altcoins-trend-hint-at-upcoming-explosive-rally-heres-why



Source
#نشانههای #شروع #قریبالوقوع #فصل #آلتکوینها #از #زبان #تحلیلگران

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply