Sunday, July 7, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا ۱ درصد افزایش یافته ‌که نشان‌دهنده تغییر احساسات فعالان بازار نسبت به روزهای گذشته است؛ چرا که این ارز دیجیتال در بیشتر روزهای هفته گذشته روندی نزولی داشت.

در حال ‌حاضر، قیمت بیت‌کوین در محدوده ۶۴,۳۸۵ دلار است و سه دلیل مهم برای افزایش بیشتر قیمت آن در روزهای آینده وجود دارد.
اولین دلیل، خستگی احتمالی فروشندگان است. هفته گذشته، شاهد فروش قابل ‌توجه بیت‌کوین، از جمله انتقال ۲۵,۰۰۰ بیت‌کوین به ارزش ۱.۶ میلیارد دلار از یک کیف ‌پول قدیمی بودیم.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این بیت‌کوین‌ها به مدت ۳ تا ۵ سال در این حساب باقی مانده بودند و ناگهان در شش تراکنش جداگانه منتقل شدند. همچنین، یک نهنگ بیت‌کوین بیش از ۱۱ هزار بیت‌کوین را در دو تراکنش بزرگ منتقل کرد.
این فروش‌ها نشان‌دهنده خروج سرمایه‌گذاران از بازار است. اما اکنون ممکن است خرس‌ها خسته شده‌ باشند و خریداران بیت‌کوین به بازار برگردند.
دومین دلیل، خوش‌بینی به بازگشت سرمایه به صندوق‌های قابل‌ معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین است. خروج ۵۴۵ میلیون دلاری از این صندوق‌ها در هفته گذشته باعث نگرانی‌هایی در مورد آینده بیت‌کوین شده ‌بود.
اما صادرکنندگان و سرمایه‌گذاران ETF بیت‌کوین، همچنان خوش‌بین هستند و انتظار دارند فصل جدیدی از جریان‌های ورودی‌ پس از دوران تاریک جریان‌های خروجی آغاز شود.
آخرین دلیل، چشم‌انداز مثبت برای صندوق‌های ETF اسپات اتریوم است. متقاضیان این ETFها، اصلاحیه‌های درخواستی برای فرم S-۱ خود را ثبت کرده‌اند و منتظر تأیید آن توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) هستند.
این تایید ممکن است در اولین هفته جولای انجام شود. کمیسیون SEC اخیرا تحقیقات خود در مورد اتریوم ۲.۰ را نیز متوقف کرده و این موضوع هم می‌تواند به نفع ETF اسپات اتریوم و در نتیجه بیت‌کوین باشد.
با توجه به این عوامل، صعود قیمت بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار و افزایش آن به ۱۰۰ هزار دلار در میان‌مدت ممکن به نظر می‌رسد.



Source
#دلیل #مهم #برای #رشد #دوباره #بیت #کوین #صعود #آن #به #بالای #۷۰ #هزار #دلار

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply