Sunday, July 7, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهپلتفرم مدیریت پرتفوی رمزارزی کوین‌استتس (CoinStats) پس از یک حمله سایبری که ۱۵۹۰ کیف‌ پول را تحت‌ تأثیر قرار داد، فعالیت کاربران را به ‌طور موقت متوقف کرده است. این شرکت اطمینان داده که حمله مهار شده و به‌ زودی به‌روزرسانی‌های بیشتر ارائه خواهد شد.

کوین‌استتس اعلام کرده که تنها ۱.۳ درصد از تمامی کیف‌پول‌ها تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. این شرکت همچنین ادعا کرده که با وجود این حمله، دارایی‌های کاربران همچنان امن باقی‌ مانده ‌است؛ زیرا این پلتفرم تنها دسترسی فقط خواندنی (read-only) به کیف‌پول‌های متصل را دارد.
جزئیات تأثیر این نقض امنیتی بر کیف ‌پول‌ها هنوز مشخص نیست. با این حال، کوین‌استتس سندی را منتشر کرده که لیستی از تمام کیف‌ پول‌های آسیب‌دیده فعلی را نشان می‌دهد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این شرکت همچنین به کاربران توصیه کرده که اگر آدرس کیف ‌پول آنها در این لیست قرار دارد، هر چه سریع‌تر وجوه خود را با استفاده از کلید خصوصی منتقل کنند. از طرفی، اعضای جامعه کریپتو هشدار داده‌اند که کلاهبردارانی ممکن است با قربانیان تماس بگیرند و وانمود کنند که برای کمک به آنها آمده‌اند.
این حمله سایبری، جدیدترین مورد از سری حوادث امنیتی است که شرکت‌های رمزارزی را هدف قرار می‌دهند. به‌ تازگی، وبسایت اطلاعاتی و تحلیلی کوین‌گکو (CoinGecko) تایید کرده که نقض داده‌ای در پلتفرم مدیریت ایمیل شخص ثالث آن رخ داده و اطلاعات تماس بیش از ۱.۹ میلیون کاربر را به خطر انداخته است.
در همین راستا، شرکت امنیتی کریستال اینتلیجنس (Crystal Intelligence) گزارش داده که صنعت کریپتو در ۱۳ سال گذشته، ۷۸۵ مورد هک و سوءاستفاده امنیتی را تجربه کرده ‌و تقریبا ۱۹ میلیارد دلار دارایی دیجیتال از زمان اولین حمله ثبت‌شده در سال ۲۰۱۱ به سرقت رفته ‌است.


منبع

کوین تلگراف





Source
#حمله #سایبری #به #کویناستتس #کاربران #فورا #داراییهای #خود #را #منتقل #کنند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply