Sunday, June 30, 2024


قیمت بیت کوین سطح حمایت ۶۴٬۶۰۲ دلار به سمت پایین شکسته است و این موضوع خطر ریزش به سطح مهم ۶۰٬۰۰۰ دلار را افزایش می‌دهد.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، بیت کوین به تدریج به سمت حمایت محدوده رنج ۵۶٬۵۵۲ دلار تا ۷۳٬۷۷۷ دلار می‌رود که در چند ماه گذشته در آن در حال نوسان بوده است. جیمز چک (James Check)، تحلیلگر ارشد Glassnode در پستی رد پلتفرم X در ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) به معامله‌گران هشدار داد که طعمه «ترکیبی از بی حوصلگی، مینی پامپ‌ها و مینی دامپ‌ها» نشده و در پوزیشن‌های معاملاتی خود تغییری ایجاد نکنند.

در حالی که عملکرد کوتاه مدت قیمت بیت کوین نامشخص است، تحلیلگران درباره چشم‌انداز بلندمدت آن خوش‌بین هستند. تحلیلگران شرکت تحقیقاتی و کارگزاری برنستین (Bernstein) انتظار دارند که جریان‌های قوی سرمایه به صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین باعث افزایش قیمت بیت‌کوین تا پایان سال آینده به ۲۰۰٬۰۰۰ دلار شود که نسبت به پیش‌بینی قبلی آنها یعنی ۱۵۰٬۰۰۰ دلار بالاتر است.

برخی از تحلیلگران انتظار دارند قیمت بیت کوین در کوتاه مدت اصلاح شود، اما این موضوع مانع از آن نشده است که شرکت مایکرواستراتژی بیت کوین بیشتری را به ذخایر خود اضافه نکند. این شرکت در ۲۰ ژوئن (۳۱ خرداد) اعلام کرد که ۱۱٬۹۳۱ بیت کوین را با میانگین قیمت ​​۶۵٬۸۸۳ دلار برای هر بیت کوین خریداری کرده است که مجموع دخایر خود را به ۲۲۶٬۳۳۱ بیت کوین رساند.

آیا بیت کوین می تواند در چند روز آینده بهبود قیمتی قوی داشته باشد و بازارهای ارزهای دیجیتال را بالاتر ببرد؟ در اینجا تحلیل قیمت بیت کوین را بررسی خواهیم کرد.

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین در ۲۰ ژوئن (۳۱ خرداد) برای بازیابی قیمت تلاش کرد، اما فتیله بلند روی کندل روزانه نشان می‌دهد خرس‌ها نزدیک به میانگین‌های متحرک فروشنده هستند.

نمودار روزانه بیت کویننمودار روزانه بیت کوین

خرس‌ها در ۲۱ ژوئن (۱ تیر) قیمت را به زیر سطح حمایت ۶۴٬۶۰۲ دلار رساندند که نشان‌دهنده شروع عقب‌نشینی عمیق‌تر است. اگر خرس‌ها قیمت را زیر ۶۴٬۶۰۲ دلار حفظ کنند، فروش می‌تواند افزایش یافته و بیت کوین ممکن است به حمایت مهم بعدی در ۶۰٬۰۰۰ دلار کاهش یابد.

در مقابل، اگر کندل روزانه قیمت بالاتر از ۶۴٬۶۰۲ دلار بسته شود، نشانه خرید تهاجمی در سطوح پایین‌تر خواهد بود. در این صورت، بیت کوین می‌تواند به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۶٬۷۳۶ دلار) صعود کند که احتمالا به عنوان یک مقاومت قوی عمل می‌کند. خریداران باید بر این مانع غلبه کنند تا مسیر رالی را به سمت ۷۰٬۰۰۰ دلار و متعاقبا به ۷۲٬۰۰۰ دلار باز کنند.



Source
#آینده #قیمتی #بیت #کوین #در #هفته #جاری #چگونه #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply