Sunday, June 30, 2024


در حالی که شرکت‌های متقاضی ETF اسپات اتریوم در حال اصلاح پرونده‌های خود هستند و احتمال راه‌اندازی این صندوق‌ها در تاریخ ۲ جولای (۱۲ تیر) مطرح شده است، قیمت اتریوم با سطح حمایت ۳٬۵۰۰ دلار دست‌وپنجه نرم می‌کند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، احتمالا افزایش قیمت اتریوم تا راه‌اندازی صندوق‌های ETF به تاخیر بیفتد. اما این مضوع بستگی به حرکات بیت کوین هم دارد. به اعتقاد تحلیلگران، اتریوم پتانسیل رشد تا ۱۰٬۰۰۰ دلار را د ربلند مدت دارد.

تحلیل قیمت اتریوم

خریداران در تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۱ خرداد) سعی کردند قیمت اتر را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳٬۵۷۵ دلار) برسانند، اما خرس‌ها موضع خود را حفظ کردند. این امر نشان می‌دهد خرس‌ها در رالی‌های بازگشتی فروشنده باقی می‌مانند.

نمودار روزانه اتریومنمودار روزانه اتریوم

خرس‌ها تلاش خواهند کرد با کاهش قیمت و حفظ آن زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳٬۴۵۸ دلار) موقعیت خود را بیشتر تقویت کنند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، فشار فروش ممکن است تسریع شود و اتریوم به ۳٬۰۰۰ دلار برسد.

اگر گاوها بخواهند از این حرکت نزولی جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نگه دارند. در این صورت، ETH می‌تواند تا ۳٬۷۳۰ دلار و بعداً به ۳٬۹۷۷ دلار صعود کند.



Source
#تحلیل #قیمت #ارز #اتریوم #در #چند #روز #آینده

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply