Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبرخلاف روند نزولی بازار ارزهای دیجیتال، قیمت رمزارز پپه (PEPE) با ۵.۱۹ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۱۱۲۹ دلار رسیده است. تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهد که سطح ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار یک سطح حمایتی کلیدی برای پپه است و عدم حفظ آن می‌تواند منجر به یک حرکت نزولی قوی و کاهش ۴۰ درصدی قیمت شود.

در حال حاضر ارزش بازار پپه با افزایش ۵.۱۱ درصدی، حدود ۴.۸ میلیارد دلار است و حجم معاملات روزانه آن با کاهش ۱۰.۶۷ درصدی به ۶۹۸ میلیون دلار می‌رسد.
بر اساس نمودار تکنیکال، پپه در حال امتحان مجدد سطح حمایت کلیدی خود است. این میم کوین در حال حاضر یکی از قوی‌ترین کوین‌ها در بازار است که حتی نسبت به بیت‌کوین و اتریوم، قدرت نسبی بیشتری دارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


پپه پس از یک عبور موفق از میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه (EMA-۱۰۰)، قصد دارد بالاترین سطح تاریخی خود را به یک سطح حمایتی تبدیل کند. pepe-coin-pepe-price-bounces-from-crucial-support-levels-a-do-or-die-ahead
در این میان، تحلیلگر بازار کریپتو ساینت (Crypto Scient) اشاره می‌کند که پپه از روند نزولی یک‌روزه خود خارج شده که این موضوع می‌تواند فرصت مناسبی برای رشد بلندمدت آن باشد.pepe-coin-pepe-price-bounces-from-crucial-support-levels-a-do-or-die-ahead
در همین حال طبق داده‌های کوین‌گیپ (CoinGape) کاهش تدریجی سود باز قراردادهای آتی پپه، نشان‌دهنده‌ کمبود انگیزه برای رشد در آینده است.






Source
#افزایش #قیمت #پپه #در #بازار #نزولی #آیا #این #افزایش #قیمت #پایدار #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply