Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهنزول اخیر دوج‌کوین (DOGE) به زیر مقاومت ۰.۱۳ دلار در نهایت باعث شکست الگوی مثلث نزولی کلاسیک در نمودار روزانه شد و بلافاصله پس از آن، قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه سقوط کرد.

در همین حال، همزمان با انتقال بیش از ۱۰ میلیون دلار توکن DOGE از کیف پول یک نهنگ ناشناخته به صرافی رابینهود (Robinhood)، فاندینگ ریت این ارز دیجیتال منفی شد.
افزایش بیش از ۱۵۰ درصدی قیمت فقط در یک ماه (روند صعودی قبلی در ماه مارس) به گاوها کمک کرد تا مقاومت ۰.۲۲ دلاری را آزمایش کنند. سپس خرس‌ها به‌ سرعت روند نزولی را طی چند هفته آینده ایجاد کردند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در ادامه، برگشت از سطح ۰.۱۳ دلار (که در آن زمان به عنوان حمایت عمل می‌کرد) باعث ایجاد روندی جانبی و تشکیل مثلث نزولی کلاسیک در تایم‌فریم روزانه شد. شکست اخیر این الگو از کف، سناریوی نزولی را تأیید کرد و قیمت این ارز دیجیتال در ۱۸ ژوئن به پایین‌ترین حد چهارماهه خود رسید.dogecoin-price-prediction-why-traders-need-to-look-out-for-this-breakout
بازگشت به بالای سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه نزدیک به مقاومت ۰.۱۳ دلار می‌تواند به خریداران کمک کند تا روند بازار را تغییر دهند. در این صورت، اهداف احتمالی در محدوده ۰.۱۴۷ دلار قرار خواهند داشت.
با این حال، هر گونه برگشت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ می‌تواند تمایلات صعودی کوتاه‌مدت را باطل کند. در این حالت، نزدیک‌ترین سطح حمایت اصلی، ۰.۱۱ دلار خواهد بود.
اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) نزدیک به سطح ۳۰ قرار دارد که نشان‌دهنده اشباع فروش است؛ لذا خریداران می‌توانند به زودی انتظار بهبود قیمت را داشته باشند.
طبق داده‌های کوین‌گلس (Coinglass)، فاندینگ ریت DOGE در چند روز گذشته کاهش شدیدی داشته و به سطوحی که آخرین بار در می ۲۰۲۴ مشاهده شده بود، رسیده است.
با توجه به حساسیت تاریخی پرایس اکشن به این شاخص، احتمال ادامه نزول در روزهای آینده وجود خواهد داشت. این بدان معنا است که هر گونه تغییر در این شاخص می‌تواند به خریداران کمک کند تا روند بازار را تغییر دهند.dogecoin-price-prediction-why-traders-need-to-look-out-for-this-breakout
در حال حاضر، همبستگی ماهانه دوج‌کوین با بیت‌کوین، ۷۵ درصد است. بنابراین، روند بیت کوین نیز در کنار این شاخص‌ها می‌تواند تأثیر بالایی بر قیمت دوج‌کوین داشته باشد.



Source
#پیش #بینی #قیمت #دوج #کوین #شکست #الگوی #مثلث #نزولی #از #کف #چه #تأثیری #بر #قیمت #خواهد #داشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply