Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهسولانا با بیش از ۳۰ میلیون آدرس فعال ماهانه به نقطه عطفی بزرگ دست یافته و رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. این افزایش، همزمان با ثبت درخواست ارائه صندوق ETF سولانا توسط شرکت مدیریت دارایی ۳iQ در بورس اوراق بهادار تورنتو (TSE) به وقوع پیوسته است.

صندوق مذکور که اولین صندوق ETF اسپات سولانا در آمریکای شمالی محسوب می‌شود، می‌تواند سرمایه‌گذاری‌های کریپتویی را متحول کند و حضور سولانا در بازار را تقویت نماید.
راه‌اندازی صندوق معاملاتی سولانا در کانادا، نشان‌دهنده وجود علاقه شدید سازمانی به این ارز دیجیتال است. این صندوق می‌تواند موجب جذب سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بیشتری به شبکه سولانا شود و میزان استفاده از آن را افزایش دهد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در حال حاضر، تنها پیش‌بینی فهرست شدن چنین صندوقی منجر به افزایش قابل توجه آدرس‌های فعال ماهانه در بلاکچین سولانا و رسیدن آن به رقم بی‌سابقه ۳۰ میلیون شده است. solanas-monthly-active-addresses-hit-record-high-amid-etf-buzz
قیمت سولانا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۲.۱۵ درصدی به ۱۳۴.۱۳ دلار و ارزش بازار آن به ۶۱.۹۶ میلیارد دلار رسیده است. سقف قیمت این هفته نیز ۱۵۱.۱۸ دلار بود که در ۱۶ ژوئن به ثبت رسید.
از طرفی، حجم معاملات ۲۴ ساعته سولانا طی روز گذشته با افت ۵.۹ درصدی به ۲ میلیارد دلار کاهش یافته است. علی‌رغم شروع قوی در ابتدای سال میلادی و صعود از ۱۱۰ دلار به ۲۰۲ دلار در ۳۱ مارس، شتاب رشد سولانا ضعیف شده است. با این حال، وقایع و نشانه‌های اخیر از بهبودی این روند حکایت دارد.
ترکیب درخواست ارائه صندوق ETF اسپات سولانا و افزایش آدرس‌های فعال، نشانه‌های مثبتی از صعود قریب‌الوقوع قیمت این ارز دیجیتال محسوب می‌شود. با افزایش علاقه سازمانی، سولانا می‌تواند شاهد پذیرش و نوآوری بیشتر باشد و موقعیت خود را در اکوسیستم بلاکچین تثبیت کند.


منبع

کوین پدیا





Source
#سولانا #رکورد #جدیدی #را #به #ثبت #رساند #قیمت #تغییری #کرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply