Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت توکن ZRO پروتکل تعامل‌پذیر لیر زیرو (LayerZero) که روز گذشته راه‌اندازی شد، در یک روز بیش از ۱۷ درصد کاهش یافته است.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن ZRO پس از راه‌اندازی در ۲۰ ژوئن، در عرض ۲۰ دقیقه، با ۱۵٫۱۵ درصد افزایش به ۴٫۷۱ دلار رسید، ولی پس از آن و در عرض ۲ ساعت، ۲۲ درصد سقوط کرد. این الگو اغلب برای توکن‌های ایردراپ شده دیده می‌شود؛ زیرا بسیاری از دریافت‌کنندگان اقدام به فروش توکن‌های خود می‌کنند.
لیر زیرو با ایردراپ خود جنجال به پا کرد! ماجرای دریافت پول از کاربران چیست؟با این حال، نکته جالب توجه در مورد ایردراپ لیر زیرو این است که افرادی که می‌خواهند توکن‌های خود را کلیم یا مطالبه کنند، ملزم به اهدای مقدار کمی پول به ازای توکن ZRO هستند. تیم لیر زیرو با انتشار توییتی در تاریخ ۲۰ ژوئن نوشت: «برای مطالبه ZRO، کاربران باید ۰٫۱ دلار در قالب USDC، USDT یا ETH به ازای ZRO اهدا کنند. این کمک مالی کوچک مستقیماً به انجمن پروتکل می‌رود.» این تیم پیش‌بینی کرده که این کمک‌ها منجر به اهدای تقریباً ۱۸٫۵ میلیون دلار خواهد شد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این حرکت با موجی از واکنش‌ها از سوی جامعه ارزهای دیجیتال مواجه شده است. برخی از کاربران استدلال می‌کنند که پرداخت این مالیات، ماهیت «ایردراپ» را به چیزی شبیه رویدادهای عرضه اولیه کوین (ICO) تغییر می‌دهد. در همین حال، برخی دیگر معتقدند که این مکانیسم می‌تواند گام درستی برای حل مشکلاتی باشد که ایردراپ‌های اخیر را تهدید می‌کند.
در همین راستا، آدام کوکران، کارشناس بازار، می‌گوید که این رویکرد یک روش خوب برای افزایش هزینه حملات سیبل یا جعل هویت است که در ایردراپ اخیر زی‌کی سینک شاهد آن بودیم.


منبع

کوین‌تلگراف





Source
#لیر #زیرو #با #ایردراپ #خود #جنجال #به #پا #کرد #ماجرای #دریافت #پول #از #کاربران #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply