Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر یک هفته گذشته، فعالیت نهنگ‌های بیت کوین به طور قابل‌توجهی افزایش یافته که به نظر می‌رسد یک جنگ کلاسیک بین گاوها و خرس‌ها باشد.
در چند روز گذشته، دولت آلمان در مجموع ۳ هزار بیت کوین به ارزش بیش از ۱۹۵ میلیون دلار را فروخته و به سه صرافی کراکن، کوین‌بیس و بیت‌استمپ، ارسال کرده است. به گزارش شرکت تحلیلی کریپتوکوانت، در سال‌های گذشته، آلمان در مجموع ۵۰ هزار بیت کوین را از سایت دانلود غیرقانونی فیلم Movie2k مصادره کرده بود.
فشار فروش اخیر از سوی دولت آلمان با خروج گسترده سرمایه از ETFهای اسپات بیت کوین همزمان بوده است. طبق گزارش‌ها، در تاریخ ۲۰ ژوئن، سرمایه قابل‌توجه ۱۴۰ میلیون دلاری از ETFهای بیت کوین خارج شد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علی‌رغم این فشارهای نزولی، برخی دیگر از نهنگ‌ها به طور فعال در حال خرید بیت کوین هستند. روز گذشته گزارش شد که شرکت نرم افزاری مایکرواستراتژی، بزرگ‌ترین هولدر شرکتی بیت کوین، با خرید ۱۱،۹۳۱ واحد BTC، نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار دیگر در بازار این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است.
علاوه بر این، به گزارش لارک دیویس، تحلیلگر، روز پنج‌شنبه یک نهنگ دیگر ۶،۵۷۰ بیت‌ کوین به ارزش ۴۳۰ میلیون دلار را خریداری کرده است.
این گزارش‌ها نشان می‌دهند که برای هر فشار فروش، به اندازه کافی خریدار در بازار وجود دارد. با این حال، با توجه به تسلیم شدن ماینرهای ضعیف بیت کوین، بهبود قیمت این ارز دیجیتال ممکن است تا تابستان با تأخیر مواجه شود.
در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۶۴،۵۰۰ دلار معامله می‌شود که یک افت ۲ درصدی نسبت به روز گذشته دارد.


منبع

کوین‌گیپ





Source
#تقابل #نهنگهای #خریدار #فروشنده #در #بازار #بیت #کوین #پیروز #میدان #که #خواهد #بود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply