Monday, July 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهجان دیتون، یکی از فعالان و طرفداران حوزه کریپتو، در آخرین اظهار نظر خود عنوان کرد که رشد بدهی و کاهش تولید ناخالص داخلی ایالات متحده می‌تواند شرایط مطلوبی برای رشد بیت کوین به وجود بیاورد.

دیتون توضیح داد که طبق پیش‌بینی‌های منابع رسمی، بدهی ملی آمریکا در ده سال آینده به ۵۰.۷ تریلیون دلار افزایش خواهد یافت که ۱۲۲ درصد از تولید ناخالص داخلی تا سال ۲۰۳۴ محسوب می‌شود.
این رقم نسبت به تخمین فوریه (۴۸.۳ تریلیون دلار و ۱۱۶ درصد از تولید ناخالص داخلی) بیش از ۲ تریلیون دلار افزایش یافته است. این پیش‌بینی‌ها که از افزایش قابل‌توجه بدهی و کاهش تولید ناخالص داخلی در آمریکا حکایت دارند، می‌توانند به تورم در اقتصاد منجر شوند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به طور مشابه، اداره آمار کار ایالات متحده، داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) را در ۱۲ ژوئن منتشر کرد. CPI ایالات متحده در ماه می بدون تغییر و در ۰.۳ درصد باقی ماند.
این در حالی است که پیش‌بینی می‌شد تورم ماهانه ۰.۱ درصد کاهش یابد. علی‌رغم این موضوع، نرخ تورم سالانه در ماه می از ۳.۴ درصد در ماه قبل به ۳.۳ درصد کاهش یافت.
این داده‌ها می‌توانند به نفع بیت کوین تفسیر شوند. این احتمال وجود دارد که بسیاری از شرکت‌ها در ایالات متحده به استفاده از این ارز دیجیتال به عنوان یک ابزار محافظتی در برابر تورم روی بیاورند.
در حال حاضر، برخی شرکت‌ها برای ورود به حوزه کریپتو اقدام کرده‌اند و این امر با ظهور صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین سرعت بیشتری یافته است.
به عنوان مثال، سرمایه‌گذاران سازمانی مانند مایکرواستراتژی (MicroStrategy) و سوسکوهانا (Susquehanna International Group)، از جمله شرکت‌هایی هستند که به ترتیب مستقیماً و از طریق صندوق‌های ETF بیت کوین، این ارز دیجیتال را پذیرفته‌اند.
علاوه بر این، سیاستمداران آمریکایی نیز به این حوزه علاقه نشان داده‌اند. دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بیت کوین و اتریوم را به عنوان کمک‌های مالی برای کمپین خود می‌پذیرد.
تیم مبارزات انتخاباتی جو بایدن نیز به شکل مشابه از پذیرش ارزهای دیجیتال خبر داده است. همه این عوامل می‌توانند موجب تقویت جایگاه ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت کوین، برای تبدیل شدن به دارایی ذخیره جهانی در بلندمدت شوند.



Source
#پیشبینی #افزایش #بدهی #ملی #آمریکا #تا #۵۰ #تریلیون #دلار #سیگنالی #صعودی #برای #بیتکوین

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply