Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهیک سرمایه‌گذار ارز دیجیتال مستقر در لندن، تقریباً تمام سرمایه‌ کریپتویی خود را به دلیل حمله فیزیکی سارقان مسلح به خانه‌اش از دست داده است. این قربانی با نام مستعار رم (Ram) در پلتفرم X بیان کرد که سه سارق مسلح به قمه، او را مجبور کرده‌اند تمام رمزارزهای خود را به حساب‌های خاصی منتقل کند.

به گفته رم، سارقان از محل سکونت او باخبر بود‌ه‌ و همچنین، در مورد سرمایه‌گذاری‌های وی آگاهی داشتند. آن‌ها به محض ورود به خانه، قربانی را مجبور کرد‌ند کیف پول لجر خود را باز کند و بیش از ۳.۷ میلیون دلار اتریوم (ETH) را برای آن‌ها جابه‌جا نماید.
داده‌های اتراسکن (Etherscan) نشان می‌دهد که رم مجبور شده است ۱۰۹۸ توکن ETH از یک آدرس و ۱۳ توکن ETH از آدرس دیگر خود را به کیف‌پول سارقان منتقل کند. در پی این سرقت، مجموع ارزش دارایی‌های کیف‌پول‌های رم به کمتر از ۶۳ هزار دلار رسیده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


رم از طریق توییت خود از کارآگاه بلاکچین با نام مستعار ZachXBT و صرافی‌های بایننس، کوین‌بیس و کراکن برای بازیابی وجوه درخواست کمک کرد.
یکی از فعالان حوزه کریپتو به نام جیمز کریپتو گورو (James Crypto Guru) اعلام کرد که سارقانِ دارایی‌های رم را در صرافی کراکن ردیابی کرده و از تیم پشتیبانی این صرافی خواست که موضوع را پیگیری نمایند.
تیم پشتیبانی کراکن در پاسخ به توییت جیمز عنوان کرد که در حال بررسی وضعیت هستند. از این رو، این احتمال وجود دارد که رم موفق به بازیابی بخشی از دارایی‌های خود شود.
تجربه رم از لزوم رازداری در مورد سرمایه‌گذاری‌های شخصی در بازارهای مالی حکایت دارد.


منبع

کریپتو پوتیتو





Source
#سرقت #میلیون #دلار #اتریوم #از #کیف #پول #یک #سرمایهگذار #توسط #سارقان #مسلح

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply