Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر ۲۴ ساعت گذشته، قیمت ارز دیجیتال لیدو دائو (LDO) با بیش از ۲۰ درصد رشد به ۲.۳۶ دلار رسیده است. به این ترتیب، لیدو دائو عنوان پرسودترین رمزارز بازار (در بین ۱۰۰ رمزارز برتر) در بازه ۲۴ ساعته را به خود اختصاص داده است.

بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، حجم معاملات روزانه لیدو دائو نیز بیش از ۳۸ درصد افزایش یافته و به حدود ۳۲۱.۵۸ میلیون دلار رسیده است.
این در حالی است که ارزش بازار آن با افزایش حدودا ۱۷.۷۳ درصدی، به ۲.۱ میلیارد دلار رسیده و رتبه ۴۲ بازار را به خود اختصاص داده است. قیمت لیدو دائو در یک هفته و در یک ماه گذشته نیز به ترتیب ۲۲.۴۴ و ۳۶.۵۷ درصد افزایش یافته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


بازار ارزهای دیجیتال پس از نگرانی‌های ابتدای هفته، اخیرا شاهد یک روند صعودی بوده است. این تغییر به دنبال تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) برای پایان دادن به تحقیقات خود در مورد اتریوم ۲.۰ صورت گرفته است. در نتیجه، اتریوم و سایر دارایی‌های دیجیتال مرتبط با آن، عملکرد مثبتی را به ثبت رسانده‌اند.
در این میان، تحلیل تکنیکال لیدو دائو نشان‌دهنده پتانسیل این رمزارز برای رشد بیشتر است. اگر روند صعودی ادامه یابد، این ارز دیجیتال به زودی از مقاومت ۳ دلاری عبور خواهد کرد. در صورت ادامه این روند، قیمت LDO ممکن است تا ۴ دلار و حتی در چرخه صعودی آینده، تا ۵ دلار نیز افزایش یابد.
در مقابل، تغییر در پویایی بازار می‌تواند قیمت لیدو دائو را در سطح حمایتی ۲.۳۶ دلار نگه دارد و در صورت نزولی شدن بازار، آن را به سمت ۲ دلار سوق دهد.lido-dao-price-forecast-primed-for-5-this-week
از طرفی، شاخص تسلط اجتماعی لیدو دائو با افزایشی بیش از ۵۰۰۰ درصدی به بالاترین سطح تاریخی خود رسیده که بیانگر توجه ویژه فعالان بازار به این ارز دیجیتال است. لازم به ذکر است که این رمزارز، توکن بومی بزرگ‌ترین پروتکل لیکویید استیکینگ اتریوم، یعنی لیدو فایننس (Lido Finance) است.






Source
#رهبری #رالی #صعودی #امروز #بازار #توسط #لیدو #دائو #رشد #قیمت #LDO #تا #کجا #پیش #میرود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply