Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال بخش بزرگی از ضررهایی را که در چند روز گذشته تجربه کرده بود، جبران کرده است. بر اساس داده‌های کوین‌گکو (CoinGecko)، ارزش کل بازار کریپتو به ۲.۵ تریلیون افزایش یافته است.

در ۲۴ ساعت گذشته، رمزارزهای پیشرو مانند اتریوم، سولانا و کاردانو عملکرد خوبی داشته‌اند و در این میان، وضعیت در حوزه میم‌کوین‌ها نیز بسیار مثبت‌تر از گذشته است.
یکی از میم کوین‌هایی که در ۲۴ ساعت گذشته عملکرد چشمگیری داشته، برت (BRETT) با تم قورباغه است (در شبکه بیس)، که قیمت آن با افزایش تقریبا ۱۵ درصدی به بیش از ۰.۱۵ دلار رسیده است. brett-brett-flips-bonk-inu-bonk-after-a-15-daily-surge-details
در حال حاضر، ارزش بازار برت نزدیک به ۱.۵ میلیارد دلار است و این دارایی با صعود به جایگاه ششمین میم کوین بزرگ بازار، بانک (BONK) را پشت سر گذاشته است. فلوکی (FLOKI) نیز با ارزش بازار حدودا ۱.۷ میلیارد دلاری، در رتبه پنجم قرار دارد.

RamzarzRamzarzخرید سریع BRETT!
با یک کلیک برت (BRETT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BRETT


یکی از دلایل اصلی رالی اخیر برت ممکن است حمایت از طرف صرافی کراکن باشد که قراردادهای آتی دائمی این میم کوین را لیست کرده است. این معاملات اهرم بالایی را ارائه می‌دهند، تاریخ انقضا ندارند و از کاربران می‌خواهند که سطح مارجین مشخصی را حفظ کنند تا موقعیت‌های خود را باز نگه دارند.
دیگر صرافی‌های رمزارزی که اخیرا خدمات معاملاتی خود را برای این میم‌کوین فعال کرده‌اند، شامل کوکوین، بیت‌گت، بیت‌مارت و آپ‌هولد، هستند.
بسیاری از فعالان این صنعت به پیشرفت برت تاکید کرده و انتظار رشد بیشتری را برای آن دارند. در همین راستا، یکی از کاربران X با نام مستعار PCR پیش‌بینی کرده که هدف بعدی ارزش بازار برت، بیش از ۲ میلیارد دلار و پس از آن، ۱۰ میلیارد دلار است.
کاربری دیگری با نام Crash بسیار خوش‌بین‌تر بوده و انتظار دارد ارزش بازار برت در آینده به ۱۰۰ میلیارد دلار برسد.
چنین رشد انفجاری می‌تواند برت را در میان پنج رمزارز برتر بازار قرار دهد. البته این سناریو با وجود سولانا و بایننس کوین غیرممکن به نظر می‌رسد.



Source
#برت #با #عبور #از #بانک #به #ششمین #میمکوین #بزرگ #بازار #تبدیل #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply