Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهقیمت شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته، یک رشد ۲.۵ درصدی را تجربه کرده که احتمالا به دلیل انتشار خبر توقف بررسی‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در رابطه با اتریوم است. شیبا اینو به عنوان یک توکن استاندارد ERC-۲۰، معمولا به اخبار مربوط به بلاکچین مادر خود، یعنی اتریوم واکنش نشان می‌دهد.

توقف تحقیقات SEC در مورد اتریوم، بارقه‌هایی از امید را برای سرمایه‌گذاران شیبا ایجاد کرده و در همین حال، گزارش‌های مربوط به تایید نهایی ‌صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم تا پایان ژوئن یا اوایل جولای نیز به این گمانه‌زنی‌ها دامن زده است.

بررسی شیبا از لحاظ تکنیکالی

با اینکه قیمت شیبا اینو از بالاترین سطح تاریخی خود به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته، اما همچنان تحلیلگران وضعیت آن را صعودی ارزیابی می‌کنند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


یکی از دلایل این ارزیابی مثبت، تشکیل الگوی کنج نزولی است که معمولا یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می‌شود. همچنین، قیمت شیبا اینو در حال حاضر در یک منطقه‌ حمایتی قوی قرار دارد که در ۳ ماه گذشته وجود داشته است. این منطقه حمایتی با سطح ۰.۷۱۸ فیبوناچی بازگشتی مطابقت دارد که یک ساختار حمایتی اضافی ارائه می‌دهد.shib-price-turns-bullish-analysis
شاخص قدرت نسبی (RSI) شیبا نیز با قرار گرفتن در محدوده ۳۲ نشان می‌دهد که هنوز فضای زیادی برای افزایش قیمت این ارز دیجیتال وجود دارد. به گفته تحلیلگران، اگر قیمت شیبا بتواند از کنج نزولی خارج شود، ممکن است به ۰.۰۰۰۰۵۷ دلار برسد که معادل افزایشی ۲۰۱ درصدی است.
در حال حاضر، قیمت فعلی شیبا اینو حدود ۰.۰۰۰۰۱۸۷۷ دلار است و سطوح مقاومتی ۰.۰۰۰۰۲۹ دلار، ۰.۰۰۰۰۳۴ دلار و ۰.۰۰۰۰۳۸ دلار پیش ‌روی آن وجود دارند. در طرف مقابل و در صورت کاهش قیمت، این دارایی ممکن است به سطوح حمایتی ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار و ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار باز گردد.

عوامل بنیادی موثر بر افزایش قیمت شیبا اینو

توسعه‌دهندگان شیبا اینو برای حفظ جایگاه خود در دنیای ارزهای دیجیتال تلاش‌های زیادی کرده‌اند که می‌تواند موجب افزایش قیمت این رمزارز شود. از جمله این تلاش‌ها می‌توان به راه‌اندازی بلاکچین شیباریوم و همکاری با شرکت‌های مختلف اشاره کرد.
در همین راستا، در ۱۳ ژوئن، دوورگو (DevourGO)، یک شرکت سفارش غذای مبتنی بر وب ۳، اعلام کرد که از این پس، مشتریان آن می‌توانند با استفاده از شیبا اینو، غذا سفارش دهند.shib-price-turns-bullish-analysis
از طرفی، راه‌اندازی قراردادهای هوشمند جدید در شبکه شیباریوم در ماه ژوئن به بالاترین حد خود رسیده است. همچنین، پروژه متاورسی سندباکس (The Sandbox) که فناوری‌های بلاکچین، واقعیت مجازی (VR) و بازی را ترکیب می‌کند، اعلام کرده که اکنون شیبا اینو، دوج‌کوین و چندین میم‌کوین دیگر را هولد می‌کند. پذیرش شیبا از سوی سندباکس می‌تواند آن را به یکی از بزرگترین میم کوین‌ها در صنعت کریپتو تبدیل کند.
برنامه‌ سوزاندن توکن‌های شیبا نیز، یکی دیگر از تلاش‌های این تیم برای افزایش ارزش این ارز دیجیتال در بلندمدت است. با اینکه بعید به نظر می‌رسد شیبا اینو در سال ۲۰۲۴ به قیمت ۱ دلار برسد، اما پتانسیل این را دارد که در چند سال آینده به این هدف دست یابد.



Source
#پیشبینی #جهش #۲۰۰ #درصدی #شیبا #اینو #دلایل #افزایش #قیمت #SHIB #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply